Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare dele det her inne ;)) Men har møtt verdens beste mann som jeg ni koser meg med:) Etter å ha vert i et forhold i nesten 4 år uten å egentlig hatt det helt topp har jeg etter en mnd som singel funnet drømmemannen :))) Så det er mulig!!

Jeg gal gleder meg til en spennede vår og sommer:) Nå må tia gå fort sån at vi kan hilse på barna tilhverandre og fremstå som kjærester overfor hele verden :) En glad melding fra meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe...men 1 mnd som singel etter 4 års forhold også har du funnet drømmemannen??

Noen greier jo faktisk å hoppe ifra mann til mann, noe jeg ikke klarer....

Hilsen hun som har vert singel i snart 2 år og NYTER det..:))

Skrevet

Mener heller ikke å være frekk,men etter å ha vert i et forhold i 4 år der ting ikke har funket er det hærlig å møte en mann der en kjenner alt funker :))))) Nyyyyter ;)

Skrevet

Så bra! Gratulerer! 1 mdn gjør ikke noe-er det rett så er det rett! Du har vel rukket å få flyttet ut og har egen plass og da kan du gjøre som du vil!

Skrevet

Tusen takk :) Så hærlig med posetive mennesker :))) Vi bodde aldri sammen,han ville ikke for han måtte han tid nok til seg sjøl.. Så kan tro det er deilig og møte en som er helt anerledes:)Kooooser meg :) Sønnen min har ikke spurt etter han en eneste gang... Så deet var nok rett for oss begge ;)

Skrevet

Gratulerer. Så koselig. Har selv opplevd kjærligheten igjen etter å ha vært 2 år uten å treffe den rette. Nå vet jeg bare at han er det. Aldri opplevd at det er så riktig. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...