rødme Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Måtte bare dele det her inne ) Men har møtt verdens beste mann som jeg ni koser meg med:) Etter å ha vert i et forhold i nesten 4 år uten å egentlig hatt det helt topp har jeg etter en mnd som singel funnet drømmemannen )) Så det er mulig!! Jeg gal gleder meg til en spennede vår og sommer:) Nå må tia gå fort sån at vi kan hilse på barna tilhverandre og fremstå som kjærester overfor hele verden En glad melding fra meg
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Ikke for å være frekk eller noe...men 1 mnd som singel etter 4 års forhold også har du funnet drømmemannen?? Noen greier jo faktisk å hoppe ifra mann til mann, noe jeg ikke klarer.... Hilsen hun som har vert singel i snart 2 år og NYTER det..)
rødme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Mener heller ikke å være frekk,men etter å ha vert i et forhold i 4 år der ting ikke har funket er det hærlig å møte en mann der en kjenner alt funker )))) Nyyyyter
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Så bra! Gratulerer! 1 mdn gjør ikke noe-er det rett så er det rett! Du har vel rukket å få flyttet ut og har egen plass og da kan du gjøre som du vil!
rødme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Tusen takk Så hærlig med posetive mennesker )) Vi bodde aldri sammen,han ville ikke for han måtte han tid nok til seg sjøl.. Så kan tro det er deilig og møte en som er helt anerledes:)Kooooser meg Sønnen min har ikke spurt etter han en eneste gang... Så deet var nok rett for oss begge
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer. Så koselig. Har selv opplevd kjærligheten igjen etter å ha vært 2 år uten å treffe den rette. Nå vet jeg bare at han er det. Aldri opplevd at det er så riktig. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå