Gå til innhold

Puppene har vokst, krymper de igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en overskrift. Men jeg er i uke 26 nå, puppene mine har vokst en cup str. og jeg lurer på om jeg kan forvente at de krymper igjen når prinsessen er født og har sluttet amme eller om jeg kan gjøre det enkelt å kaste alle gamle BHer og kose meg med undertøysshopping?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine krympa da jeg var ferdig med amming. På et tidspunkt krympa de _vel_ mye, og jeg endte opp med det par vrengte bukselommer av noen bryster. Heligvis ble de mer normale igjen. Det hadde sikkert noe med at en liten stund var jeg faktisk et par kilo for tynn ( ha, ha, rart å tenke på nå, at jeg var for tynn mener jeg)

Skrevet

å ja, de krymper for de fleste, ofte blir de dessverre mindre enn før også, så pass på at du ikke raser for raskt ned i vekt etter fødsel.. det skjedde meg med førstemann ;( litt kjipt.. med nr. 2 holdt de litt lengre.. og nå 13år senere er de gigantiske ;) men jeg la inn silikon for 10år siden, så jeg frykter ikke så mye for at det skal bli skinnfiller denne gangen ;)

Kos deg med de frodige mens du kan ;)

Skrevet

om de krymper avhenger av hvor mye du går ned i vekt.. det er ikke sånn at de fleste ender opp med skinnfeller..... men noe vil de selvsagt gå ned da mye av brystene er melkekjertler:) men mange slutter for brått å amme og da mister man mye... dersom man avtar amming rolig og over laaang tid får kroppen tid til å venne seg med det... og man bevarer mye av puppene.. men alt i alt er det ingen regel for noe av det...... det er som med svangerskap det er vidt forskjellig hvordan puppene blir etter endt amming.... så du må nok bare vente å se :)

en god pekepinn kan jo være å høre med din mor eventuelt søsken med barn..... mye er genetisk betinget....

Skrevet

Mine krympa tilbake til utgangspunktet (og vel så det føltes det som) etter amming :P

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg b-cup før jeg ble gravid. Vokste til c-cup i svangerskapet og til c og d-cup da jeg ammet. Synes det var helt topp :)

Men dessverre ble jeg brått veldig syk da lille var 6 mnd gammel. Og jeg gikk fra melkespreng deluxe til å miste all melk i løpet av et døgn... Så jeg endte opp med å bli HELT flatbrystet....HUFF :(

Men de krympet nok såpass fordi jeg ble så syk og mistet melken i løpet av så kort tid.

Med nr 2 vokste jeg til A-cup i løpet av graviditeten og B-cup da jeg ammet. Sluttet gradvis og amme da snuppa var 15-16 mnd. Beholdt en liten b-cup :)

Nå er jeg gravid med nr 3 og puppene tror jeg nærmer seg C-cup nå! :) Fantastisk :) :) :) Håper jeg får beholde dem en stund.

Skrevet

Ja de vokser, men så blir de mindre enn det du hadde fra før og gjerne litt slappere enn før. Hurra for kvinnekroppen!

Skrevet

Ja detter er min erfaring også ;) men denne gangen har jeg gått opp fra en b til en d/e cup så jeg håper det blir litt mer fyll igjen etterpå (i tillegg til det jeg har) har ikke blitt hengete her, men alt har bare gått helt tilbake..

Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med puppene mine som når jeg er gravid og ammer, så nå nyter jeg maks at puppene vokser! :)

Av erfaring så ble puppene mine mindre enn noen gang etter amming med både nr.1 og nr.2. *sukk*

(Dette er nr.3)

Skrevet

De krymper nok dessverre....

Mine ble enda mindre enn de i utgangspunktet var også......

Skrevet

Jeg var i utgangspunktet en c-cup og under graviditeten vokste de til en e-cup.. Når jeg begynte å amme gikk det to dager og "vips" var jeg en J-cup!! Deretter gikk det bare nedover, og jeg endte opp med en b/c-cup og masse ekstra hud til overs.. Stakkars pupper sier bare jeg.. Nå er jeg gravid igjen, og håper at puppene holder seg litt større enn sist, for det som gjorde at jeg måtte ha c og ikke b-cup etter amming sist var stort sett ekstra hud som måtte "brettes" inn i bh'en... Grøss grøss grøss!

Skrevet

Mine gikk opp fra c cup til d og har bare gått ned til en liten d cup. Så måtte kjøpe nye bh-er. Forskjellen på før og nå er at det ikke er like mye volum i dem som før, men de henger ikke.

Kan nevne at jeg ammet ikke.

Skrevet

Det er vel som alt annet forskjell fra kvinne til kvinne. Jeg starta med B-cup sist, ble til en C undre svangerskapet og en D mens jeg amma. Og ente opp på mellom C og D (avhengig av hvor jeg kjøper bh'ne ) De endret jo da litt form, for ble jo ikke melkesprengte lengere. Men synes de fra utganspunktet ble mye penere, og jeg er mye mere fornøyd med dem nå.

Er igjen gravid og har vokst noe, og regner med at de igjen blir litt større, men ender opp bra.

Jeg ligner nok på min mor med kroppen og hun har amma alle sine 3 barn og er 50 og og har flotte bryster =)

Du får bare vente å se =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...