Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 leste nettopp bloggen til hun ene Malin som er med i denne sesongen av "unge mødre". dere finner bloggen her ; www.malinelskerlucas.blogg.no så spørsmålet var egentelig hva dere syns om unge mamma'er eller de som ønsker og bli gravid
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 synes programmet er koselig nå som jeg er gravid selv. men følger vel egentlig bare med når hun datra og mora som er gravid sammen er på tvn det synes jeg er litt stas <3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Programmet begynte jo for første gang da jeg akkurat hadde født min sønn som 17-åring, og jeg har store forventninger. Trodde jeg kunne kjenne meg igjen i livene deres, og dele meninger og tanker. Men, neeida. Kjenner meg ikke litt igjen engang, og det ser nesten ut til at redaksjonen har plukket de mest umodne i landet - med noen unntak, selvfølgelig. Likevel er det kjekt å følge med, og det er jo mange flinke der! Sånn genrelt om unge mødre synes jeg de er flinke. Har en del venner som også har barn, som er mellom 16 og 22 år, og jeg er så stolt av dem! Men det finnes selvfølgelig dem som, etter min mening, tar feile valg og burde vært litt mer mamma, selvom de fortsatt er tenåringer! Synes det er helt hull i hodet at folk planlegger barn som 17-åringer, da. Når man nærmer seg 20 blir det anderledes, men jeg kjenner flere som planlagte barn før de var myndig. .. De ville forresten ikke ha barn - de ville ha baby..!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har ingenting i mot unge mødre generelt, men det programmet der velger jo gjerne ut skrekkeksemplene. Jeg får helt vondt av hun Malin du linket til... Hun er et klassisk eksempel på et menneske som burde beskyttes fra seg selv. Hun har ikke mye mellom øra ennå stakkars Men hun blir vel voksen en dag hun også. Jeg tror nok ikke hun er en dårlig mor for sin egen sønn, men hun tar jo idiotiske valg som f.eks. å være med i det programmet.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Jeg pleier og se på programmet og har sett på det så lenge det har gått. Men kunne aldri meldt meg på noe slikt selv. men det er jo der igjen mange på 16-17 år blir mamma for da kan de være med på tv.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Jeg var 21 år da jeg fikk mitt første barn, kan aldri noensinne huske at jeg oppførte meg så barnslig slik enkelte i unge mødre gjør:( Eneste som virker fornuftig er hun tvillingmammaen som er med nå. Men det er jo tydeligvis stor forskjell på "barn" som selv får barn. Mange tror jo at det bare er en liten dukke og få baby!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Jeg syns unge mødre er morsomt. Mest morsomt å se min venninne Stine og se at hun faktisk gjør en god figur på TV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå