Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Var med en som hadde en som var like liten som en fing... kjente ingeting Har aldri møtt på en sååå liten en. Hvor vanlig er det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Når man må be mannen bruke fingrene istedet for penisen, da er utstyret i minste laget. Datet en fyr som hadde en penis på størrelse med lillefingeren min...det var triste saker.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 HI her Det verste med han med den lille tissen, var at han, som myten sier, hadde utrolig små fingre også!! Hurra...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Hadde sex med en en gang som jeg ikke merket var inni meg engang. Stakkars mann. Han var kraftig ellers.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Må være kjedelig for stakkaren. Har iallfall aldri fått klager på min 18 centimeters
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Det må jo være litt lengde på den. Men det viktigste er tykkelsen, helst skal det sprenge litt... )
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Nei, vi har da medfølelse nok til ikke å si det rett ut til stakkaren. Mannfolk som måler pikken sin er forøvrig noe av det stusserligste jeg kan tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Ja, synes det samme jeg. Det var ikke jeg som målte den, det var det samboeren som gjorde fordi hun var nyskjerrig. (18cm)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Hihi, og nå synes du at du bør skryte litt av den på et anonymforum på nettet Må jo flire litt av disse mannfolkene, egentlig er de litt søte...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Ja, det er jo herlig. Du kan forresten slappe helt av "herr 18 cm", du har utstyret i orden :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 He he, tror alle mannfolk har målt penisen en gang i livet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå