Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 For å kunne bruke bagen lengst mulig ser jeg for meg at man kan dra igjen glidelåsen i fotenden slik at beina blir liggende litt opp og utover kanten.. Likevel kan jo ryggen ligge nede (evt heves litt for ikke så "skarp" vinkel på beina).. Vil dette fungere for soving? Hvordan gjør dere det? Er førstegangs og har kjøpt multi x bagen til lille som kommer i mai. Hadde håpet å kunne bruke bagen til over vinteren neste år.. Hadde vært greit å høre erfaringene til dere med samme bag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå