Gå til innhold

Det er helt absurd hvor fort dagene flyr avgårde..!


trippeltopp

Anbefalte innlegg

Synes nettopp jeg var på 180-ett-eller-annet og nå er jeg med ett på 130-ett-eller-annet, farlig nær 120-ett-eller-annet..! Dette svangerskapet har bare flydd forbi sammenlignet med første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er enig i det:) er halveis denne uke som kommer! Tror det nok har med at man har ei fra før, og da er det full rulle hver dag. Samt at jeg har en jobb der det går i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne sagt det samme! Er 100% sykemeldt med beskjed om å holde meg mest mulig i ro. Så her går stort sett dagene med til å ligge på sofaen med et lite avbrekk for å vaske litt klær og rydde. Mye smerter og kynnere, så føler tiden går saaakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvveis idag!! HIPP HURRA!!! :) Er blitt 100% aktivt sykemeldt i fire uker denne uka, så var litt spent på om tiden kom til å gå litt saktere, men faktisk så synes jeg det går ganske fort! Har også en fra før og siden jeg er på jobb 3 dager i uka går d jo ganske i ett... Har fått kraftig bekkenløsning og jobber i bhg så derfor jeg er blitt sykemeldt aktivt. Utrolig deilig å slippe å være hjemme hver dag selv om det var det fysioterapauten min ville....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 100% sykemeldt pga bekkenet, så her går dagene utrolig treigt! Lange dager uten å være i stand til å gjøre så mye. De dagene jeg har som er ganske gode og jeg er bittelitt for aktiv så går jeg på verdens største smell i noen dager etterpå.

Dette er nr 2, så hadde nok gått raskere hadde det ikke vært for bekkenet som absolutt ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det kom til å bli en laaaang ventetid siden vi fant det ut så tidlig, men ukene flyr virkelig forbi!!! har ei på 5år fra før og er i full jobb + trening og dans 3 ganger i uka. pusser opp gjør vi også :S Det er ikke rart tia flyr :) er i uke 21 så det er ennå halve tiden igjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...