Gå til innhold

Det er helt absurd hvor fort dagene flyr avgårde..!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg kunne sagt det samme! Er 100% sykemeldt med beskjed om å holde meg mest mulig i ro. Så her går stort sett dagene med til å ligge på sofaen med et lite avbrekk for å vaske litt klær og rydde. Mye smerter og kynnere, så føler tiden går saaakte!

Jeg er halvveis idag!! HIPP HURRA!!! :) Er blitt 100% aktivt sykemeldt i fire uker denne uka, så var litt spent på om tiden kom til å gå litt saktere, men faktisk så synes jeg det går ganske fort! Har også en fra før og siden jeg er på jobb 3 dager i uka går d jo ganske i ett... Har fått kraftig bekkenløsning og jobber i bhg så derfor jeg er blitt sykemeldt aktivt. Utrolig deilig å slippe å være hjemme hver dag selv om det var det fysioterapauten min ville....

Er 100% sykemeldt pga bekkenet, så her går dagene utrolig treigt! Lange dager uten å være i stand til å gjøre så mye. De dagene jeg har som er ganske gode og jeg er bittelitt for aktiv så går jeg på verdens største smell i noen dager etterpå.

Dette er nr 2, så hadde nok gått raskere hadde det ikke vært for bekkenet som absolutt ikke vil.

trodde det kom til å bli en laaaang ventetid siden vi fant det ut så tidlig, men ukene flyr virkelig forbi!!! har ei på 5år fra før og er i full jobb + trening og dans 3 ganger i uka. pusser opp gjør vi også :S Det er ikke rart tia flyr :) er i uke 21 så det er ennå halve tiden igjenn :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...