Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 det overtar alt her i huset. når er drittet ferdig?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Tror Det bare er idag igjen.. Og godt er det.. Er lei av og gå og passe på saueflokken på jobben som ikke klarer og gjøre det de skal p.ga dette styret..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Når ble dritt intetkjønn? Et dritt, drittet, dritt, drittene?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Men i alle... EER det noe og bry seg om 13:13?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Tuller du, blir deppa av at det er over i dag jeg:-) Eeeeeelsker VM!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg også.. Det har jo være heeelt fantastisk!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Desverre er det siste dag med VM fra kollen i dag, men heldig vis fortsetter det med VM i skiskyting.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 jeg ELSKER VM!!!!desverre over i dag... til alle dere sure:det varte knappt en uke,så slutt å syt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 I dag, desverre. Har kost meg med VM hele uka nå, vemodig at det er over... Om du ikke liker det finnes det andre kanaler, vet du..og ikke minst, aktiviteter som ikke inkluderer TV..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå