Gå til innhold

Hvis du skulle skapt mennesket på nytt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du da lagt til / tatt bort?

Jeg lurer på om jeg kanskje ville lagt på et par flyvedyktige vinger.

Og gjort noe med designet på tærne, tær er ikke pent.

Kanskje litt annerledes ører...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville først og fremst tatt bort ondskapen...

Skrevet

Jeg ville addet en "print-knapp" som man kunne trykke på om man trodde man var syk, så kom det ut en lapp, svart på hvitt, en evt diagnose. Hadde vært såå mye lettere, enn alle utredelsene og all feildiagnoseringen...

Også ville jeg tatt bort føflekker! Guud så meningsløst!

.. Ville forresten lagt til en forbrenningsknapp også. Dvs, om man fikk lite mat en periode kunne man senket knappen, og om man ville fråtse i sjokolade og julemat kunne man skrudd knappen på max :D

Skrevet

God tanke, men uten ondskap, ville vi da hatt godhet?

Skrevet

Men føflekker kan jo være riktig søte! :)

Hadde nok addet et par ekstra armer, og gjort at man kunne programmert seg selv slik man slapp og sove hver natt. Hadde fått gjort litt mer da, lest flere bøker, sett flere filmer og bare slappet av, mens barna sov. (for jeg hadde selvsagt ikke programmert dem om;)

Skrevet

En glidelåsordning i skjeden, eller muligheten til "hekte av" slik slanger gjør med kjeven. Enkelt og greit ved fødsler, og så bare å hekte på igjen ;)

Skrevet

Jeg hadde satt inn et display i panna på menn hvor det sto hva de egentlig tenker på når du tror at de hører etter. Da hadde vi sluppet mange "Hva? Foreldremøte på torsdag? Det har du aldri sagt..."

Også ville jeg ha gjort mensen til en ting som kom bare når det passet.

Skrevet

Ha ha, himmel og hav! den var god!!

Skrevet

Drittsekk-alarm!

Skrevet

Gjort armene 5 cm lenger, sånn at man kan klø seg over hele ryggen :)

Skrevet

Jeg er stygt redd for at det å stadig vite hva mannen min egentlig tenker kunne ført til snarlig skilsmisse. Enkelte ting er det best å ikke vite ;) Men et lite lys som indikerte om han faktisk hørte etter eller ikke, det hadde vært noe!

Skrevet

Plassert klitoris inne i skjeden. Og hatt mulighet til å trekke den helt inn i kroppen ved fødsler.

Skrevet

Jeg ville lagt til et "selvdestruksjonsgen" som sørget for at det ikke ble så mange av oss, noe sted, at miljøet tok nevneverdig skade.

Skrevet

Lyd knapp på barn.......

Skrevet

En slik funksjon har vi jo faktisk. Om bekkenet ikke hadde utvidet seg slik det gjør ved fødsler(det vi merker som bekkenløsning) ville vi ikke vært i stand til å føde...

Skrevet

Hvis jeg kunne redesigne hele menneskeheten, ville jeg ha omdirigert hjernen, slik at empati og nestekjærlighet ble regelen fremfor unntaket....

Designmessig vet jeg ikke helt, synes igrunnen vi er veldig bra laget slik vi er. :)

Skrevet

jeg ville fordelt feminine og maskuline egenskaper mellom alle individene og ikke med bakgrunn i kjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...