Gå til innhold

alle disse dager, som kom og gikk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle disse dager som kom og gikk, ikke viste jeg at det var selve livet...

Min gode venninne gjennom flere år, relativt nygift, ( med en mann som var 18 år eldre enn seg ) ett barn ( i barnehage alder,..) - frisk og full av liv (nærmet seg 40 ), døde nylig.

Det var et sjokk!!

Slike sjokk gjør at en setter seg ned å tenker litt. - hva er viktig her i livet,.. det er viktig å leve litt, ta vare på de små øyeblikkene, sørge for å skape minner sammen med de en er glad i.

Hva gjør det egentlig om barna krever meg litt vel mye til tider, slik at jeg føler at jeg ikke kan gå på do uten å bli etterlyst -at gubben egentlig kunne ha vært litt flinkere til å gi meg blomster for å bevitne at han elsker meg. -at huset ser forferdelig ut bare timer etter fredagsrengjøringa.. Med to bikkjer, tre barn og en hobby bilmekaniker i huset....(bare jeg som er ryddig, hyggelig og lett å ha med å gjøre. :B) Nei la oss leve mens vi gjør det,.. ta vare på de små øyeblikkene. Ikke ha så store krav til oss selv, lev litt iblant. - huske å si: jeg er glad i deg.

Når jeg dør, vil jeg egentlig ikke bli husket for at huset var rent og ryddig, men at JEG var et menneske det var hyggelig å være sammen med.

karpe diem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*liker*

Veldig fint skrevet! Takk!

Ha en fortsatt fin søndag, og jeg er helt sikker på at du er et hyggelig menneske!

Skrevet

Så flott skrevet!

Tenker ofte på det, at det er I DAG jeg lever og nyter det. Passer meg for å bruke dagene på å vente på noe, men lever liver i dag!

Ha en flott dag!

Skrevet

Sannere kan det ikke sies! Takk for påminnelsen :)

Skrevet

Så trist at venninen din miste mannen sin.

Men sant som sier.

Ha en fin dag.

Skrevet

Takk for den gode påminnelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...