May-juli07+mai09 Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hva hadde du likt å se på en visning. Det lille ekstra tenker jeg på!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Rene overflater. Altså rene kjøkkenbenker fri for alt. Ellers, blomster oppsats og lys. Frisk luft inne.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Rydd vekk alle personlige gjenstander, luft godt og sørg for at det er rent og pent. Som hun over skriver, fjern alt fra kjøkkenbenken slik at det er rene flater. Det som er aller viktigst på en visning er at folk skal kunne se for seg sine egne ting i huset deres. Det kan være vanskelig hvis det er for mye som står fremme. Skal dere holde visningen selv eller kommer megler? Vet at noen også baker boller rett før visning hvis de selv skal være hjemme under visningen, det er en enkel ting å by de som kommer i tillegg til at det skaper en hjemmekoselig lukt. Ellers et tips hvis dere skal holde visningen selv - la folk få titte på egenhånd og prate seg i mellom, hold deg litt i bakgrunnen men vær tilstede for spørsmål. Noe av det mest anmasende jeg vet om er folk som skal selge som henger over interessentene fra de kommer til de går. Masse lykke til med salget! )
Rosie the riveter Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Ja, rene overflater, fjerne allt av nips og småtng. Matchende håndklær på badet, dolokket NEDE, rydde leker ut av stua. Vask gulvene og badet med Krystall grønnsåpe orginal. Da lukter det helt fantastsk! En gang fkk jeg nybakt boller
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Friske blomster, ryddig - alt overflødig og litt til bør bort. Rent må det være selvfølgelig De anbefaler også ta bort tingene til evt. dyr hvis dere har det. Ta et søk på nettet, da får du opp flere sider hvor de har ulike tips til lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Rent og ryddig, også inni skap og kott. Om kott og boder er stappfulle, så tenker jeg automatisk at det er dårlig med lagringsplass i huset. Friske blomster og frukt. Søte små detaljer som trekker til seg blikket i et rom. Som pene håndklær og en lekker såpe, en grønn plante på badet, et overdådig druefat i stua osv. Men ikke for mye, bare litt her og der. Om det lukter røyk eller bikkje i huset så trekker det veldig ned.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Ja det var genialt med boller og blomster skal kjøpes inn. Takk for tipset!! Det er en megler som skal være her siden vi ikke har tid selv. Tenkte også å kjøpe forskjellige frukt å sette på kjøkkenbordet, hva tenker dere om det?? Skal jeg tenne lysene i lysestakene/te lys eller bare sette nye lys i? Visningen skal være 16.30-17.30 Takk for mange fine tips!!
May-juli07+mai09 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2011 13:17 var HI vi røyker ikke og har ikke husdyr, så det er ikke noe problem Takk for tips 13:21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå