Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Ikke vi. Er ikke opptatt av den dagen på noen måte.
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Tok akkurat ut det siste brettet og sitter og gnafser på en litt for varm en nå. Men som "bakermester" så føler jeg sterkt på forpliktelsen til å kvalitetssjekke ;-)
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Meg Eller, jenta mi på 6 mnd hjelper meg visst. Hun drar alt ut av skuffer og skap
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Jepp, satt just inn siste brettet nå! Tok opp rørt jordbærsyltetøy fra fryseren i går og kjøleskapet er fullt av kremfløte! *gleder seg*
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg orket ikke å bake i dag så da ble det frosne boller fra tidligere som ble varmet i ovnen og servert med krem og syltetøy... Alle bollene er nå fortært - nyyydelig var det!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Her har det også blitt bakt idag, både boller og kanelsnurrer Brukte curly-bolle oppskriften og den er helt suveren, går ikke an å mislykkes!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Vi bakte i går kveld slik at vi kunne spise dem til frokost, selvfølgelig med syltetøy, krem og melisdryss mmmmm Jeg liker alle slike tradisjoner. Når fasten begynner i morgen er det uansett greit å ha litt å gå på, i hvertfal mentalt ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 Deigen står til heving nå så nå er det vm på tv i påvente av å trille boller som vi skal kose oss med i ettermiddag.. Mmm blir godt med krem, syltetøy og melisdryss:) kanskje vi kan feire norsk gull i tillegg?? :0) god søndag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå