Gå til innhold

Hvor mange lager fastelavensboller i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har siste brettet i ovnen nå :) Nam nam :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vi. Er ikke opptatt av den dagen på noen måte.

Skrevet

Tok akkurat ut det siste brettet og sitter og gnafser på en litt for varm en nå. Men som "bakermester" så føler jeg sterkt på forpliktelsen til å kvalitetssjekke ;-)

Skrevet

Meg :) Eller, jenta mi på 6 mnd hjelper meg visst. Hun drar alt ut av skuffer og skap :)

Skrevet

Jepp, satt just inn siste brettet nå! Tok opp rørt jordbærsyltetøy fra fryseren i går og kjøleskapet er fullt av kremfløte!

*gleder seg*

Skrevet

Jeg orket ikke å bake i dag så da ble det frosne boller fra tidligere som ble varmet i ovnen og servert med krem og syltetøy... Alle bollene er nå fortært - nyyydelig var det!!!

Skrevet

Har første brettet i ovnen nå:)

Skrevet

Her ble det kanelsnurrer i stedet.

Skrevet

Her har det også blitt bakt idag, både boller og kanelsnurrer :)

Brukte curly-bolle oppskriften og den er helt suveren, går ikke an å mislykkes!:)

Skrevet

Vi bakte i går kveld slik at vi kunne spise dem til frokost, selvfølgelig med syltetøy, krem og melisdryss mmmmm

Jeg liker alle slike tradisjoner. Når fasten begynner i morgen er det uansett greit å ha litt å gå på, i hvertfal mentalt ;-)

Skrevet

Fylte bollene med makronfyll, nam!

Skrevet

Deigen står til heving nå:) så nå er det vm på tv i påvente av å trille boller som vi skal kose oss med i ettermiddag.. Mmm blir godt med krem, syltetøy og melisdryss:) kanskje vi kan feire norsk gull i tillegg?? :0) god søndag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...