Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 regne ut når jeg har eggløsning denne mnd? 2 siste syklusa har vært på 24 og siste 17 daga..har ikke peiling på når jeg har el lenger da..skal man gå ut ifra siste syklus?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Med uregelmessig syklus er det ikke godt å si. 17 dager var i tillegg veldig kort syklus, 24 dager er også kort, men ikke unormalt kort. Ideelt sett kommer eggløsning 14 dager FØR mens. Men med uregelmessig syklus er det vanskelig å telle seg tilbake eggløsningsdag, fordi den da vil variere fra syklus til syklus. Hvis du planlegger graviditet må dere nesten har sex annenhver dag hele syklusen, og evt bruke eggløsningstest for å påvise eggløsning ved hjelp av de.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 ja,det er vanskelig og planlegge..vanskeli med ofte sex også..ut ifra min 17 dagers nå,skulle jeg ha eggløsning i går..ha sex i går,men tviler på at det stemmer at jeg har el nå under mensen..jeg har bare lyst og bli gravid og ferdig med det..blir da aldri gfravid med min syklus:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå