Gå til innhold

Til dere som fødte TIL termin med nr 1, når fødte dere nr 2?


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Jeg har 6 dager til termin med nr 2 og merker svært lite som minner om at jeg snart går i fødsel. Kynnerne har dabbet av de to siste dagene, kjenner ikke nedpress og har ikke "fødeansikt" - fødte til termin sist og da hadde jeg alt dette ++.

Første gang stemte min menstermin med ultralydtermin og han kom til termin. Denne gangen har også min menstermin stemt med ultralydtermin, så har vært ganske innstilt på at nr 2 også skulle komme til termin, men som sagt så har jeg så få symptomer.

 

Hadde dere de samme symptomer med nr 2 som med nr 1 når fødsel nærmet seg?

Stemte menstermin og UL termin overens når dere fødte til termin?

 

Lurer på om det er slik at de som er helt sikre på termindato (som IVF) føder oftere til termin? Har et par venninner med IVF som fødte till termin begge to...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den første fikk jeg dagen før termin, den andre fikk jeg 3 uke for termin å den 3 fikk jeg 2 uke før termin...

ja mens termin va den samme som ultralyd termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 (Jente): 1 dag før ul termin (2 dager etter menstermin)

 

nr 2 (Gutt): 13 dager etter ul termin (12 dager etter menstermin)

 

Har hørt rykter om at gutta ofte er "tregere", men kan ikke skjønne at det kan stemme. Er nok tilfeldig selv om det stemte på meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 fikk jeg 9dager før ul termin (2dager før menstermin)

2 fikk jeg 4dager før både ul og mens termin.

 

Blir spennende nå med nr 3, om han kommer før eller etter termin, håper på før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann kom på termindagen, andremann 5 dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stort sett de samme symptomene på at fødselen var i gang med begge. Første jenta kom på ul-termin. Min termin var da 10 dager før. Andre jenta kom 4 dager før ul-termin. Min termin var 2 dager før ul-termin.

Nå venter vi en gutt i juli, og jeg er ganske spent på om han kommer før eller etter termin..! Nå er ul-termin 3 dager etter min termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...