Gå til innhold

Han er redd lillemann skal få hjerneskade....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så frustrert! Mannen min er (og har vært siste mnd) redd for å ha sex, da han tror han treffer babyen i hodet. Han sier han kan slikke meg to ganger daglig om det skal til for å tilfredsstille meg, men jeg trenger å bli pult! Det hele resulterer da i at han motvillig, og toppen to ganger i uka, gir meg tuppen av penis... Jeg mener kroppen min er skapt for å bære og beskytte et barn, og samtidig kunne ha sex. Han påstår at det er almennkunnskap at man ikke skal ha sex siste par mnd av svangerskapet.. Noen som har samme problem?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Er det trygt å ha sex under svangerskapet?

Så lenge svangerskapet utvikler seg normalt, kan du ha sex så ofte du vil under hele svangerskapet. Et normalt svangerskap er et svangerskap med lav risiko for komplikasjoner som abort og for tidlig fødsel. Har du derimot hatt flere slike hendelser under tidligere graviditeter (eksempel gjentatte spontanaborter), er risikoen for komplikasjoner høyere."

og:

"Tidligere har man ment at det var uheldig for den gravide å ha sex de siste ukene av svangerskapet, fordi sæden inneholder et kjemisk stoff som kan stimulere til sammentrekninger i livmoren. Nyere studier viser at samleie ikke fremskynder fødselen."

Les hele artikkelen her. Her står det mer om unntak og ikke anbefalte stillinger etc...:

http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/livsstil/sex-under-svangerskapet-28577.html

Du kan jo vise denne siden til mannen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...