Gå til innhold

Kva syns du om huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, lykke til med salget

Skrevet

veldig fint ^^ Jeg ville kjøpt det på dagen hvis jeg bodde i området og hadde penger til det ;)

Skrevet

Skal ikkje selge..

HI

Skrevet

Hva er det med dere Førde damer??? Hehe

 

Huset var veldig fint.

Skrevet

Jeg synes det var kjempefint!! Litt vanskelig med tanke på gardiner i 2. etg bare. Hvis dere er avhengig av å ha det mørkt om natta ;) Har slike vinduer selv, og det er en utfordring, hihi ;) Tenkte ikke på det da vi kjøpte, syntes bare det var orginalt ;)

Skrevet

Enkelt og koselig hus, men likte ikke løsninga med soverom mellom stue og kjøkken. Her burde soverommet og kjøkkenet bytta plass.

Skrevet

Eg syns også det var litt merkeleg, også var det ikkje vaskerom.

Men ellers likte eg det godt.

HI

Skrevet

Jeg ville sjekket ut hvilke vinduer det er de har.

Er det Velux vinduer er det lett å få mørklegging.(tenker på de i taket)

Skrevet

Noe av det verste jeg vet: bad og vaskemaskin i samme rom. Kjøkkenet er for små for min smak også, i tillegg altfor mørkt, bare 1 vindu og det er mot nord ser det ut. Ville ikke hatt dette huset.

Skrevet

Bare 1 do, og ikke engang i samme etasje som soverommene? Dårlig løsning, liker ikke tanken at ungene skal gå ned trapp når de må tisse om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...