Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 No som "Den Galne Førde-dama" har kjøpt seg hus, så må jo nokon fortsette å plage dere.. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27130192
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 veldig fint ^^ Jeg ville kjøpt det på dagen hvis jeg bodde i området og hadde penger til det
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Hva er det med dere Førde damer??? Hehe Huset var veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg synes det var kjempefint!! Litt vanskelig med tanke på gardiner i 2. etg bare. Hvis dere er avhengig av å ha det mørkt om natta Har slike vinduer selv, og det er en utfordring, hihi Tenkte ikke på det da vi kjøpte, syntes bare det var orginalt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Enkelt og koselig hus, men likte ikke løsninga med soverom mellom stue og kjøkken. Her burde soverommet og kjøkkenet bytta plass.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Eg syns også det var litt merkeleg, også var det ikkje vaskerom. Men ellers likte eg det godt. HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Jeg ville sjekket ut hvilke vinduer det er de har. Er det Velux vinduer er det lett å få mørklegging.(tenker på de i taket)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Noe av det verste jeg vet: bad og vaskemaskin i samme rom. Kjøkkenet er for små for min smak også, i tillegg altfor mørkt, bare 1 vindu og det er mot nord ser det ut. Ville ikke hatt dette huset.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 Bare 1 do, og ikke engang i samme etasje som soverommene? Dårlig løsning, liker ikke tanken at ungene skal gå ned trapp når de må tisse om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå