Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Min grandtante fyller 85, og jeg aner ikke hva hun skal få. Alle tips mottas med stor takk!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Gavekort på frisør eller fotpleie, evt blomstersjekk. Kurv med en vinflaske og noen gode oster Konfekt og en blomsterkvast Kort sagt ting som brukes opp eller visner bort Bruk tid på kortet, lag gjerne ett med bilder av små slektninger. Gamliser har ofte mange ting, og setter større pris på omtanke enn gjenstander
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Merkelig, svaret mitt kom ikke inn her.... Gavekort på frisør eller fotpleie Vin og noen gode oster Konfekt Blomster Lag et fint kort som viser omtanke, gjerne med bilder av barna dine. Det varmer ofte mer enn selve gaven, som til et gammelt menneske bør være noe som brukes opp og ikke tar plass i et allerede overfylt hjem.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Og der kom begge svarene på plass, ja. Sånn er det
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Du sier jo ikke noe om hvor mye det skal koste da, men pc/laptop eller mp3-spiller.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg holder med hun over som tipser om gaver som brukes opp eller visner ;-) Damer i den alderen har som regel det meste de trenger. Men, jeg synes også det er viktig å tenke på at damer på 85 ikke er så annerledes enn damer på 50 for eksempel. Det er ikke slik at de automatisk blir kjedelige og prektige ;-) Jeg jobber med eldre og kan skrive under på at de ofte har råere humor enn folk på min alder ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå