Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 ingen som har en chihuahua de skal gi bort?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Massse av de på finn! Koster mye ha hund så jeg hadde aldri gitt bort en valp til noen som ikke virker ha intensjon om å bruke 1 kr. på hunden.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Hva skal du med det? Må vel være omtrent de styggeste hundene som finnes.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Kjøp heller en registrert, vaksinert og mikrochippet valp fra en seriøs oppdretter. Har du ikke råd til å kjøpe hund, har du ikke råd til å ha hund. Eller vil du støtte opp om de forbanna idiotene som smugler papirløse valper fra Øst-Europa under grusomme forhold, hvor flere valper dør av mangel på luft og dehydrering under transporten?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Nei, men du kan få en kattunge. Omtrent samme greia bare litt søtere.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har en jeg skal selge... 5000 kr m/klær. Men gir han ikke vekk. Den nye eieren skal være intr i å bruke litt penger på hund for å være seriøs...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 har penger til det hunden trenger,men vanskelig skrape sammen en stor sum. veldig dyre disse.hvorfor selges din så billig?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Først lurer du på om noen skal GI bort en Chihuahua, og så spør du henne om hvorfor hennes hund selges så billig?? Hvis du setter ut annonse på finn om at du ønsker en gratis Chihuahua så blir du garantert kontaktet av lassevis av utlendinger som forsøker å lure så mye pnger ut av deg som mulig for å frakte hunden til deg osv. Du ser neppe noen hund med andre ord... Spar penger, og kjøp deg en korrekt bygget, veterinærgodkjent hund. Ellers kan det bli rimelig dyrt med veterinærutgifter senere pga skjellettskader, tannplager osv. Det kan være DYRT å ha hund, den bør forsikres og det igjen koster ganske mye..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Jeg med hunden som selges "billig" Jeg har rett og slett ikke tid til han nå, og innser at han får det bedre hos noen som har tid. Situasjonen min har endret seg drastisk etter at jeg kjøpte han, bare så ingen kveler meg for å ikke ha tenkt gjennom det valget.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 OK:) har ønsket meg en slik hund så lenge jeg kan huske.jenta mi maser også for de fleste venninnene hennes har hund. hvor bor du?er den gammel?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 Veldig mange Chihuahua hunder er "enmannshunder" og passer ikke alltid inn i en barnefamilie. Det finnes mange andre mer robuste raser som passer en barnefamilie, bare så det er sagt. "Mote" bør ikke bestemme rasevalget ditt, men behov og muligheter bør bestemme dette.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #13 Skrevet 6. mars 2011 Min går veldig bra med katter og barn, men han er mor sin hund for å si det sånn. veldig sjalu av seg, men det er typisk for små raser. Bor på sørlandet. Men han passer ikke sammen med ville barn som vil bruke han som dukke, eller dukketilbehør. Han er ett år gammel.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #14 Skrevet 6. mars 2011 Jeg la ut mamma sin på nett for et par dager siden til 5000. Men den er solgt nå da. Hun solgte den billig fordi det hastet. Ga vel 10-14 000 selv. Den er vel ca 8 mnd eller noe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #15 Skrevet 6. mars 2011 ok. nei som noen bamse ville den ikke bli behandlet nei hadd dyr før og d gikk fint
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #16 Skrevet 6. mars 2011 Er veldig lett for at de blir dukketilbehør. Min datter har prøvd på det, men har sagt klart fra at han kommer inn på rommet når han vil, og hun skal ikke tvinge. Jeg er veldig opptatt av at han skal få et bra og varig hjem, hvis ikke så hadde det aldri vært no problem å selge. de er populære de her små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå