Gå til innhold

Endelig <3


lykkelig_jente_86

Anbefalte innlegg

Etter 1 år med prøving var det min tur :) er 11 fullgåtte uker i dag.

Skal på 1. kontroll til lege på Tirsdag å er velig spent.

Er det noen som vet om man får høre hjertelyden på 1.kontroll?

Og er det vanlig at samboer er med?

 

#glederseg#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! :-)

 

Gratulerer, så gøy! Du er omtrent like langt på vei som jeg er, jeg har termin 22 september. :-) Jeg var på andregangs kontroll hos legen min uken som var, men da fikk jeg ikke høre hjertelyden. Hun sa det ikke gikk før man er litt lengre på vei, men ved neste kontroll (om ca 3 uker nå) så skulle jeg få høre hjertelyden sa hun. :-) Veldig spent på det selv.

 

Min samboer har ikke vært med på mine to kontroller hittil, men jeg tror det er valgfritt. Det spørs om det er så veldig spennende enda, går mest i blodprøver/blodtrykk osv.

 

Håper det hjalp deg litt. Nå er ikke jeg den "mest erfarne" ettersom dette er mitt første barn også da men... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Gratulerer til deg også.:)

 

jeg får vel smøre meg med tålmodighet litt til da hehe.

 

ja det er vel ikke så spennende for samboer da nei.

 

Får kanskje tildlig UL pga medisiner til samboern, blir veldig spennende. :) Har vel ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, selv om symptomene er der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, dette er veldig spennende fremover. :-)

 

Spørs om du ikke må smøre deg med litt tålmodighet ja, hehe. ;-) Men jeg var på tidlig ul i uke 7, og da så vi faktisk hjerte slå. Det var utrolig moro å se. :-) Så om du skal på ul får du jo sett det i hvert fall. (Da var forresten samboeren min med. ;-) )

 

Jeg er helt enig, det er veldig rar følelse nå, har ikke helt gått opp for meg enda heller, enda jeg har sett at det er en liten en inni der. Men moro er det! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...