Gå til innhold

Dere som har giftet dere, ang hår og sminke i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sminket dere dere selv eller hos en makeupartist? Og isåfall hvorfor?

Ordnet dere håret selv eller hos frisør? Og isåfall hvorfor?

Hva la dere mest vekt på når det gjaldt hår og sminke?

Var dere selv fornøyd med resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ordnet det selv. Syns faktisk det ser litt merkelig ut å plutselig komme med en helt annen sminke enn man bruker vanligvis og det samme gjelder med hårsveisen. Ønsket å være meg selv når jeg giftet meg. Ikke en disneyprinsesse.

Skrevet

Jeg gjorde alt slik selv, fordi jeg føler at det er så mange bruder som ikke ser ut som seg selv på bryllupsbildene fordi noen andre har fikset dem "slik bruder skal se ut denne sesongen" og ikke nødvendigvis slik det kler den bruden.

Men nå er jeg veldig interessert i sminke og har alltid hatt langt hår som jeg ruller opp eller setter opp ofte, så jeg kjenner meg selv om hva jeg kler osv.

Jeg investerte heller i noen nye, deilige produkter og la en sminke som jeg vet funker til ansiktet mitt, samt satte opp håret i en frisyre jeg vet kler meg.

Skrevet

Høres lurt ut. Er litt skeptisk for vil ikke se ut som en annen enn meg. Og liker det ganske naturlig så vurderer å gjøre det selv jeg også. Er jo bare å "øve" litt på forhånd. Lete etter litt tips. Vet jo hva jeg kler av farger osv. Skal heller ikke gifte oss her i nærheten så blir jo litt dumt å bestille time der også blir det ikke noe fint. Får jo ikke hatt noen prøvetime akkurat da det er mange timer med bil.

Skrevet

Jeg ble sminket av frisøren, men hadde med egen sminke. For meg var det bare å si at jeg ønsket naturlig look, og når jeg i tillegg kun hadde med duse farger så var det ikke noe problem å se natulig ut selv om man ble sminket av en annen. Hadde en time på forhånd der vi gikk gjennom frisyren og snakket litt om sminke. Hadde med forlover til frisøren og det var veldig stas. Hun hadde med mat og litt champagne, så der satt vi og hadde det veldig hyggelig:)

Skrevet

Jeg sminket megselv. Har kort hår, så gikk bare til frisøren dagen før og klippet meg, så ordnet jeg megselv bryllupsdagen.

Jeg kjøpte meg heller god sminke jeg, som jeg fremdeles har og kan bruke, enn å bruke over en tusenlapp bare for sminke én dag!! Syns det er hårreisende priser på alt som har med bryllup å gjøre.

Øva meg på sminken da, så jeg visste at det satt riktig, og hva jeg måtte gjøre for at det skulle vare hele dagen og kvelden. Pluss kjole ble kjøpt på nett, så hele brudestasen min kosta meg kanskje 2000 kr til sammen, med både undertøy, kjole, smykker, hår og sminke :)

Skrevet

En frisør fixa håret mitt, men vi snakket mye i forkant om hvordan jeg ville ha det og at jeg var ikke så veldig dollete etc. også tok ei venninne som kjenner meg godt seg av sminken. :) veldig fornøyd. :)

Skrevet

Frisøren ordnet hår og slør. Vi hadde prøvetime på forhånd der vi diskuterte hvordan det skulle være. Hun var dessuten min faste frisør og vi hadde kjent hverandre i årevis. Jeg sminket meg selv. Jeg ville se ut som meg.

Skrevet

Gjorde alt hos frisør og makeup artist. Ble helt meg. De gjør jo det du ønsker? Målet for en frisø og makup artist e jo at du skal se ut som deg selv.

Utolig deilig på en så stor dag, bare bli stæsja opp.

Er frisør selv, vi ønsker at kunden ska se så lik ut som seg selv som mulig. Kanskje bare enda finere.

Skrevet

Sminket og ordnet meg selv.

Er ganske flink til sånt selv. ;)

Brukte heller penger på nye, gode produkter.

Men dette handlet litt om å ikke bruke altfor mye penger også.

Ville heller valgt å bli stasja opp nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...