Gå til innhold

Hva slags planer har dere for dagen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi ut å gå en tur i sola med lillemor før 5-mila.

Så tenkte jeg kanskje bake muffins :)

Søndagskos :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh! Vil lese og sove:-) Søndager er min dag til å stå opp med ungene, så etter en veldig søvnløs natt (knøttet i magen har hatt fest på ribbeina mine og bekkenet låste seg) var det tidlig på'n klokka 06.

Når far i huset er oppe har han imidlertid lovet å ta med ungene ut, slik at jeg kan få noen timer med stillhet og ro. Det er litt luksus, siden han reiser mye. Er jeg alene, er det med ungene. Da skal jeg begynne å pakke sykehusbagen min og bagen til ungene, før jeg skal krype opp i en haug av dyner og tepper og lese til jeg sovner.....

I ettermiddag venter ektemannens søndagsmiddag og fruktsalat med krem... mmmh! God søndag!

Skrevet

Skal ut å gå en liten tur med tassen til han sovner. Så sover han sikkert 2-3 timer ute på verandaen. Da skal jeg kose meg med baking av brød og kjeks mens jeg får med meg litt av sporten. Jobber seinvakt i dag og begynner kl 15. Det er ikke morsomt å jobbe annenhver helg!

Skrevet

Nå er veslejetna ute med pappaen, de skal over til besteforeldrene å låne litt mel, så skal de bake brød. Storebroren sitter å spiller ninteno, og jeg ligger i senga.

Etterpå skal jeg på loppemarked uten unger. Pappaen skal lage middag og han har sikkert to små hjelpere til det, og til brødbakingen sin.

Siden det er så fint vær skal pappaen gå tur med ungene, men det blir sikkert bare for en liten tiemes tid. .

Jeg skal også gå igjennom klær, plukke ut det som er for lite til både meg og ungene. Jeg har lagt på meg det siste året, og innser nå at jeg nok ikke kommer tilbake til min tidligere vekt, og trenger ikke bruke skapplass på ting som er for lite.

Ei vennninne av meg kommer til middag hos oss, og vi skal nok snakke litt interiør, jeg trenger litt hjelp i den forbindelse, mannen er ikke så mye hjelp i. Men han får hjelpe til med å flytte på møbler, mens jeg og venninna mi snakker om det estetsike.

Skrevet

Stort sett det samme som dere, bortsett fra at her er det masse masse snø og lite sol. Så da prøver vi treåringen på nye ski istedet:-)

Har fusket med boller, de er ferdigkjøpt, men skal fylle de med deilig krem og bringebærsyltetøy senere.

Skrevet

I dag skal to nevøer som er på besøk reise. PÅ formiddagen en gang tror jeg. Jeg håper det blir sol, har veldig lyst å gå en tur i sola. Men yngste har lungebetennelse, så da blir det uten henne.

Og så kanskje min mor kommer på besøk, men det vet vi ikke enda.

Så litt opprydding, litt besøk og muligens en tur. :)

Skrevet

Har vært på en nydelig gåtur i finværet, og skal ha gjester til kaffi og fastelavnsboller i ettermiddag.

Det blir koselig, tror jeg :)

Skrevet

Skal snart til ei venninne spise fastelavensboller, og barna skal kle seg ut.

Så til bestemor som har bursdag i ettermiddag.

Lite ute denne helgen, da formen på barna ikke er helt topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...