Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Altså, er det noe du gjør eller noe du spiser?? Hva skal til for at du virkelig koser deg?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Avslapping etter barna er i seng og husarbeidet er unnagjort. Gjerne med en serie på tv, en god bok og en kopp te
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 På hyttetur med familien: å sitte med levende lys, et glass vin og min vakre mann og spille spill, med fyr i ovnen, musikk på radioen og noen lykkelige, utslitte barn som har vært ute å lekt i skogen hele dagen lang! DET er toppen på lykke!! Eller å sitte i en båt på blikkstille vann/hav/fjord og dra store svære fisker ombord. Med en pris snus under leppa og min deilige mann i fjell-klær med tredagers skjeggstubber og rufsete hår som smiler varmt og ømt over min barnslige og ustoppelige entusiasme over å få fisk..Det er også en stor Og hver gang ungene mine gir meg en god klem og sier"du er verdens beste mamma"
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Toppen av kos er alenetid på kvelden, stearinlys, tacorester, pledd og en film jeg har gledet meg lenge til å se.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 En stor kopp te og noe spennende på TV eller en god bok. En gåtur enten med stillhet eller med musikk i øret. Gjærbakst Kake Kaffi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Overskudd og tid sammen med barna. Tid og overskudd sammen med mannen min. Være sammen med venner. Ikke være begrenset av tid eller energi. Og det er viktig at det ser ordentlig ut hjemme, har det best når det ikke flyter av rot, støv og skitt hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå