sillyfilly og Olivia Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg holder på å ta kjøretimer i en alder av 23 jadda. Skulle tatt den når jeg var 18 men latskapen tok over. Men nå sjekket jeg nettopp mine teori kunnskaper på www.teoritentamen.no og jeg har 5 feil! Jeg kan ha 7 feil på teoriprøven. Så i morgen eller torsdag(når min datter er i bhg) skal jeg til trafikk stasjonen(tidligere kalt biltilsynet) og ta teoriprøven! Også venter glattkjøring om en ukes tid. Jeg er snaart ferdig! Åh det blir digg med lappen.
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Så bra for deg:-) Mannen min har også tenkt å begynne på lappen nå ( i godt voksen alder!!) Også lurer jeg så veldig på hvor mye det kan komme til å koste...? Sånn ca...
pip pip Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 jeg holder på med lappen jeg og. Og jeg er 30, så her har latskapen vært større hehe. Jeg tror nok det koster en 20-25000. Er en del obligatoriske ting som koster utrolig mye.
1881 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Gu sønnen min tok nylig lappen, han har da øvelseskjørt en god del med sine foreldre, totalt kom vel lappen hans på nesten 30.000 kroner så tror ikke du får lappen for 20.000, i så fall må jo det være en ekstremt billig trafikkskole.
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Hvis du bare tar det obligatoriske kan du slippe unna med lappen på 12 000 eller noe. Men ofte blir det jo flere kjøretimer også stryker man kanskje på teoriprøve og/eller oppkjøring så blir det jo mye mer. Jeg tror jeg skal klare meg med kun det obligatoriske. De fleste betaler nok rundt 20-25 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå