Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hehe, er 23 år i dag gitt! Og i tillegg så skal min kjære sønn på 7 uker døpes i dag. Hadde aldri trodd at jeg skulle være gift med mannen i mitt liv og ha to barn før jeg fylte 23. Med alt jeg har gått gjennom så er det godt at alt går som det skal nå. Livet er herlig dere!
Voilà Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Dobbel-gratulerer Håper dere har (og hadde) en suuper dag =)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2011 Takk Ja, har vært en veldig vellykka og koselig dag
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå