Maia&Mathias <3 Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Var helt sikker på at d gjemte seg en liten gutt i magen så vi hadde bestemt oss for Oliver! Men, som dere skjønner, så ble vi lurt trill rundt for i magen bor det ei lita tulle. Vi er helt blanke når d gjelder navn nå, jeg har lyst til at hun skal hete Maya eller Mia, men får ikke sambo helt med på det. Noen som har noen forslag å komme med? Trenger nødvendigvis ikke begynne på M eller slutte på a heller... Mange som har foreslått Olivia men jeg er ikke helt fortrolig med det navnet, blir litt for "pent" for meg tror jeg... Takk for alle forslag!!
<3 David & Thea <3 Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Jeg syns Mathias og Martine klinger fint sammen;)
Maia&Mathias <3 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Ja, d gjør det, men har ei veldig god venninne som har barn som heter Mattias, Martine og Magnus... Så det går ikke så bra... Men takk for tipset!
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 mathilde. mathias og mathilde passer godt syns jeg.
julibebiss <3 Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Mathea Mille Martine Madelen Rikke Tuva Tilde
Up2me Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Jeg syns Mina er fint, og klinger jo fint sammen med Mathias
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Maren heter min datter, og jeg syns selvfølgelig det er veldig vakkert. Veldig fint sammen med Mathias :-)
Gloria ** Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Maren er kjempefint! Faktisk synes jeg Mathilde ble veldig fint til Mathias. Milla er min manns favoritt dersom det blir jente på oss.
Maia&Mathias <3 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2011 Tusen takk for kjempemange fine svar! Sambo vil kalle tulla for Pernille. Er ikke helt overbevist men heller ikke helt i mot det, så må gå i tenkeboksen. Har ei kusine som heter Maren, men Mathilde er en mulighet. Hmm, veldig vanskelig dette her! Godt vi har mange uker igjen på å bestemme oss på!
Kjærlighet <3 Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Sara(h) var det første som datt ned i hodet mitt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå