Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Har en 6-7 trøyer og litt mindre strømpebukser og longser til minsta og ca 4 sett til eldstemann.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Eldste har ett sett, men det er nesten ikke brukt i år. Kun brukt når det har vært som kaldest under ridebukser som det er vanskelig å få annet under. Har tykt ulltøy, det har de brukt mer. Men de er mest glad i fleece. minsta har ikke brukt en eneste gang i år, hyler høylytt når jeg prøver meg. Hun vil heller ha på seg tykt ulltøy over. Har sagt ifra i barnehagen at de må sjekke om hun blir kald, og det har hun aldri vært. Så arve ulltøyet har bare liggi skapet hennes.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Har nok over 10 sett. Altså 10 bukser+gensre, og minst 10 strømpebukser i ull, og like mange sokker. Bor i nærheten av Bergen, så det er ikke sånn megakaldt, men likevel godt å ha!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Yngste har ca. 12 bodyer i ull, 8 strømpebukser, 5 strikke gensere, 6 strikke bukser, 10 strikkesokker, 7 kjøpesokker, 2 strikket halser, 3 strikkede par votter, noen luer. Det jeg kommer på nå. Eldste har vel noe det samme. Her går det i ull halve året minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå