Gå til innhold

Har dere mange ull sett til barna deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 6-7 trøyer og litt mindre strømpebukser og longser til minsta og ca 4 sett til eldstemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste har ett sett, men det er nesten ikke brukt i år. Kun brukt når det har vært som kaldest under ridebukser som det er vanskelig å få annet under.

Har tykt ulltøy, det har de brukt mer. Men de er mest glad i fleece.

minsta har ikke brukt en eneste gang i år, hyler høylytt når jeg prøver meg. Hun vil heller ha på seg tykt ulltøy over. Har sagt ifra i barnehagen at de må sjekke om hun blir kald, og det har hun aldri vært. Så arve ulltøyet har bare liggi skapet hennes.

Skrevet

Har nok over 10 sett. Altså 10 bukser+gensre, og minst 10 strømpebukser i ull, og like mange sokker.

 

Bor i nærheten av Bergen, så det er ikke sånn megakaldt, men likevel godt å ha! :)

Skrevet

Yngste har ca. 12 bodyer i ull, 8 strømpebukser, 5 strikke gensere, 6 strikke bukser, 10 strikkesokker, 7 kjøpesokker, 2 strikket halser, 3 strikkede par votter, noen luer.

Det jeg kommer på nå.

 

Eldste har vel noe det samme.

 

Her går det i ull halve året minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...