Gå til innhold

sliten ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ begynner jeg å bli lei av å sitte hjemme stortsett hver dag for at jeg er så sliten å ikke greier å gjøre noe, annet enn å ligge slengt på sofaen å se på tv eller sove.. Sykemeldt fordi jeg er "sliten av graviditeten", men syns det var tidlig jeg.. uke 15 nå, hvordan blir det resten av svangerskape da ..

å er lei etter bare 2 uker, så er vel egentlig en veldi rastløs person da :)

og smertene i magen gjør jo ikke det stort bedre !

følte bare for å klage litt.. Andre som er sliten av graviditeten her ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har følt meg sliten stort sett hele svanerskapet. Dette er nummer tre og vi har to veldig aktive på nesten fem og to, som krever sitt. I tillegg reiser mannen min mye, jeg har bekkenløsning, masse kynnere og hjerteproblemer som gjør meg sliten:-(

Bøe sykemeldt i uke 23 eller noe slik og ut hele svangerskapet. Er vant til å jobbe masse og drive en masse prosjekter, så det er tungt å ligge i en stol hele dagen, menjeg har ikke mye valg. De timene jeg skal være mamma hver dag krever det lille jeg har av energi, så da blir det slik.

Blir i tillegg mentalt sliten av å bare være hjemme og ikke få bruke hodet til noe.

Har vel egentlig ingen gode råd, men jeg har ordnet meg med tv2 sumo, laptopen og strikketøyet + noen gode bøker som er innen rekkevidde fra godstolen og tilbringer mye tid der. Innimellom stæsjer jeg meg skikkeli opp og går ut for lunch med en venninne, og da føler jeg meg mentalt bedre etterpå, selv om jeg er dødsliten og har masse kynnere. Verdt det, for den mentale helsa! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...