Petrine +spire=❤ Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Trenger litt forslag om noen har hehehe Vi skal ha ett navn, altså ikke dobbelt navn. Så må det være ett navn som uttales likt på engelsk og norsk. Virkelig vanskelig dette!! Har tittet igjennom en haug med navn, men det er lisom ikke noen som er "det rette".. I magen bor en gutt
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 Faktisk ett av de få vi har på listen hehehe Så det er oppe til vurdering. Var det sist også, men da var det ett annet det endte på
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Liam er fint, men litt oppbrukt her vi bor. Derfor blir ikke det. Kom gjerne med flere forslag
trippeltopp Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Jeg heier på det...hvis mannen på mystisk vis skulle bestemme seg for å bli flerkulturell eller vi plutselig ble nødt til å emigrere til england, så skulle min sønn fått det navnet. Men det ser ikke ut til at jeg får bruk for det
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2011 Hehehe Her er pappa'n engelsk;) Tja vet ikke helt. Timmy ol er ikke aktuelt...
Heklemamma Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 William (det syns jeg er innmari fint), også Tobias. begge disse går jo både på Norsk og Engelsk. Michael også (men det liker jeg ikke like godt)
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2011 William er fint. Michael har vi alt i fam Takker alle for forslag! =)
zassy☆ Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 Oscar, Leon (vet ikke om det uttales likt, men vet noen med norsk mor og engelsk far som har kalt barnet det)
♥bebi♥ Skrevet 6. mars 2011 #13 Skrevet 6. mars 2011 Noah,Dan, Henry, Carl.. Det er søren ikke lett altså..
alexmommytobe Skrevet 6. mars 2011 #16 Skrevet 6. mars 2011 litt samme problemstilling her, mannen er amerikanske og jeg er norsk.. saa her blir det Oliver om det blir en gutt
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2011 Den minste vår heter Oliver Nydelig navn <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå