Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Trenger forslag til navn, både gutt og jente da vi ikke vet hva det blir. Navnet må kunne uttales og fungere også i usa siden vi har mye familie der.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Karoline (blir annen uttale i USA, men det gjør ingen ting) Lovise (samme sak, amerikanerne kan kalle henne Louise) Amelia Elisabet Kari (hun i mythbusters heter det, og hun er amerikansk) Anna Hanna Iris Lars Jon Eirik Sevrin Hans Jens Er litt tradisjonell i navnesmak, men jeg synes ikke disse navnene er ugreie i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå