Gå til innhold

Føler meg så dum..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite idag at kjæresten min har drevet med dop i lengre tid, han drev med det før vi ble sammen også.. Men han har klart å skjule det før meg..

Jeg har hatt mistanker om det flere ganger, men har pratet sammen og fått unnskyldninger som jeg faktisk bet på!

Mange bortforklaringer, og jeg har ikke innsett det før nå?!

Føler meg helt knekt og vil ikke prate med fyren engang..

Må få det ut ett sted, skal prate med noen om det på mandag.. Men nesten så tårene kommer her.. Godt å få ut litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke noe kjekt å få vite noe sånt:( Bruker han dop hverdag eller bare når han fester? hva slags dop bruker han? Føler med deg:(

Skrevet

Føler med deg..

Hadde det vært meg hadde jeg dumpa han tvert, ikke bare fordi jeg finner dop helt uakseptabelt, men også for å ha sjult dette for meg. Men du må selv finne ut hva du skal gjøre i denne situasjonen..

Lykke til!

Skrevet

Hadde gjort det slutt. Løgner og dop, og spesielt løgner om bruk av dop, er totalt uakseptabelt for meg og særlig siden jeg har barn.

Skrevet

Han bruker det i helger og noen ukedager..

Ja, det jeg har tenkt.. Veldig vanskelig når han har jugd hele tiden vi har vært sammen, sagt han ikke nærmer seg slikt.. og at jeg tilogmed har lånt bort penger til han! Jo mer jeg tenker på det, jo mer dum føler jeg meg..

skikkelig kjip situasjon.. :/

Skrevet

Har dere barn?

Tror egentlig du burde komme deg vekk, om du har barn eller planlegger, dette kan fort gå utover deg og dine!

Skrevet

Har ikke barn, nei.

Huff..

HI.

Skrevet

hei.Fant også ut at min samboer brukte stoff.Dette var før vi ble sammen.Hadde en samtale om dette med han for ikke så lenge siden.Kom inn på at jeg var glad for at dette hadde han sluttet med.Skal sies at jeg aldri har prøvd eller sett stoff ei gang så er sterk motstander.Han kom til å si at når han var på guttetur i påska i fjor så hadde di tatt amfetamin.Ble helt satt ut.Trodde dettte var ett ferdig kapittel for han sin del

Fortalte han at nå siden vi venter barn nå er dette ikke ok for meg.Skal han på gutteturer ol skal han holde seg borte fra den slags.Heldigvis forsto han dette.mente at han hadde blitt voksen.

Så skjønner litt på hvordan du føler det.Ikke helt.Min har ikke lyvd om dette.hadde han gjort dette i dag hadde jeg nok gitt han valget.Oss eller stoff.Men dette bestemmer du selv.Kanskje han er villig til å forandre seg?Snakk ordentlig med han.Skaff han hjelp.

Lykke til

Skrevet

Da er jeg ikke helt alene!

Ja, han har sagt han skal slutte, men om det skjer forandringer eller noe går i mot han så sprekker han.

Jeg har tenkt å si det at han får enten velge meg eller stoffet. Før jeg vil ikke ha det i hus! Vil heller ikke at han skal bli skadet..

Jeg klarer desverre ikke være sammen med en som juger, som visstnok har jugd hele tiden vi har vært sammen, så ser ut som at det går mot enden. Jeg vil ikke, men..

Liker ikke å ha det på samvittigheten at det kan være min skyld om han begynner å ta mer etter det er slutt mellom oss..

Blir gal av dette..

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...