Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 http://daapskjole.net/ Veldig bra! Jeg har bestilt fra henne. Nydelig arbeid og kort levering.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 vi kjøpte også derfra rimelige og nydelig arb skal brukes til nr 3 og 4 i år
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Kjøpte selv på Ebay - nydelig kvalitet til bare 200 kroner. De hadde også noen helt ville kjoler fra Hong Kong til utrolige billige priser.
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Vil bare si, jeg vil IKKE anbefale siden mortil3.no. Jeg bestilte derfra, og kjolen var fin den, men skoene jeg bestilte sammen med den, som SKULLE ha samme farge, passet ikke til på langtnær! Kjolen var elfenbensfarget, skoene var hvite med en liten anelse av krem. Begge sto beskrevet som "creme" på nettsiden dems.... Da jeg ringte og spurte løy hun til meg, og vips var både kjolen og skoene jeg hadde kjøpt fjernet fra nettsiden. Hadde hun sagt at det var en feil eller noe slikt hadde det vært greit, men å lyve til meg, for så å fjerne varen er virkelig useriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå