Gå til innhold

stor mage ALLEREDE...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har fått skikkelig mage allerede her,skikkelig ubehagelig å ligge på magen. kjenner liksom at det er noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Er 8 uker på vei, og fosteret et jo bare på størrelse med en tommelfingernegl nå. Men grunnen til magen er jo at man er så oppblåst og stinn i magen. Førdøyelsen forandrer seg med en gang man blir gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er 8 veker paa veg, og ser allereie tydeleg at magen har endra fasong og er storre. Eg byrjar til og med aa merke paa garderoben at noko er forandra! Fryktar at eg snart maa byrje med mammaklede, og syns det er veldig tidleg!

 

Det er saa synleg no at opptil fleire har spurt meg om eg er gravid... Og kva kan ein svare daa? Ein vil jo ikkje lyge heller. Samstundes prover ein aa halde det hemmeleg.

 

Ikkje lett.

 

Har ogsaa veldig mykje luft, saa eg trur nok det har ein del aa seie. Likar framleis aa ligge paa magen, og haapar eg kan fortsetje med det ei stund til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heller ikke komfortabel med å ligge på magen, og jeg har ellers elsket å ligge på magen for å få sove. Så jeg sliter litt med å finne den riktige stillingen når jeg skal lalle:) Er 8+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er i 6+5 og merker at magen er mer oppblåst. Orket ikke å gå med stramme bukser. Syns det er ubehagelig når de strammer nederst på magen. Så foreløpig er løsningen å bruke et hårstrikk i knappehullet og feste det i strikken...og gå med en lang singlet og genser utenpå :) da henger buksen på, men strammer ikke! Veldig greit! Føler det er litt tidlig å kjøpe noe mammabukser allerede, for har jo egentlig ikke "mage".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...