Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Skal ha ny stol til guttungen, 9-18 kg. Helst bakovervendt og forover!! Noen som har tips?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 vi har besafe izi combi å er superfornøyd med det, eldste på 3,5år sitter fortsatt helt fint bakovervendt i det
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 Ja, jeg så på den se Så også på en MaxiCosi Mobi, kun bakovervendt... Noen som har erfaringer med den??
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2011 BeSafe IZI Combi x3 eller MaxiCosi Mobi?? MaxiCosi er 1000 kr billigere, men også kun bakovervendt.. Fordeler/ulemper på begge? Samlign?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Dette er en ren bakoverstol, men jeg vil varmt anbefale Akta Graco Belogic. Både minste på 1,5 og eldste på 3 sitter i den. Går opp til 25 kg (ganske mange andre stoler går kun til 18 kg, og det er for mange for lite - 3 åringen her er 16 kg og vi vil at han skal kunne sitte bakovervendt i enda ett år). Belogic er lett å montere. Ikke isofix. Kan regulere sittestilling. Har tidligere hatt Besafe Izi Kombi X1 og Britax Two-Way Elite (som er stoler som kan brukes begge veier), er uten tvil mer fornøyd med Belogic. God tur i jungelen:)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2011 Takk for tipset. Veldig lik MaxiCosi sin stol den da.. Den er også kun bakovervendt, og opptil 25 kg
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 vi vurderte maxi coxi mobi da vi kikket på bilstol,men endte opp med AG Cosmic comfort s! Er kjempefornøyd med den, 0-25kg, bakover og forovervendt(vi bruker kun bakover), god beinplass og sitter høyt nok til å se ut av vinduet:) God beskyttelse til hodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå