Gå til innhold

Noen her som også har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forskjellig konsistens på utfloden? Noen ganger er den hvit å slimete og noen gang så tynflytende så vann.

men Idag tidlig hadde jeg litt sånn tjukk gul utflod, liten snørr klump kanskje. Har hatt det når jeg ikke var gravid også om jeg ikke husker helt feil. men ble litt redd det kunne være den slimproppen..

Noen ganger er den hvit å slimete og noen gang så tynflytende så vann . så det er litt forskjellig hos meg.

Har dere det sånn som vil berolige meg?:)

Er 22 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt normalt ut. Vanlig med økt utflod i sv.skapet. Alt fra helt tyntflytende, til hvit/gult og seigt. Bare pass på at det ikke lukter stygt, det kan være tegn på sopp eller infeksjon.

Slimproppen ligner ikke på utflod, du er ikke i tvil når du ser den. Den er virkelig en propp, ganske fast i kondistensen og ofte blodblandet. :)

Skrevet

Slimproppen trenger ikke å være blodblandet heller. Min var bare en seig klump som gikk over to dager, fødselen startet tredje dagen. Har hørt at det danner seg en ny slimpropp om den skulle gå tidlig. Her er det mest lotionaktig tynn utflod men hadde litt slimete utflod begynnelsen av svangerskapet. Er 32+4 :)

Skrevet

Høres veldig normalt ut, har hatt det sånn siden uke 20 selv og er nå i uke 36. Jeg trodde flere ganger at jeg lakk fostervann, men det var det ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...