Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 "Reiser du ulovlig inn i isødet i Antarktis kan du få bøter og fengselsstraff. Reiser du ulovlig inn i Norge får du trygd, hus og utdanning. Sett denne på din status om du støtter Jarle & Berserk." ...Seriøst! Denne er rett og slett idiotisk, så de som i fullt alvor har den på statusen sin sletter jeg faktisk som venner.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Enig! Tipper at Jarle også er enig i at den er utrolig teit!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 HELT ENIG!! Jeg blir så frustrert når jeg ser den! Hadde tenkt å kommentere en sånn status på facebook isted, men kom vel frem til at menneskene som skriver dette ikke har vett nok til å revurdere det uansett. Har du gode råd til hva jeg kan kommentere mottas det med takk!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Liker ikke den statusen nei, men ikke så smarte de som dro ulovlig inn i isødet heller.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Huff ja, den hadde min nevø på sin status og jeg ble ikke akkurat stolt. KLEINT!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Jeg syntes de som støtter boikotten av colakampanjen er verre..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Det er helt utrolig hvor dumme folk kan bli, jeg orker ikke å ha sånne folk som venner. Men jeg har også sett denne da: "Sett denne på din status om du støtter Jarle & Berserk i den tunge tiden, men samtidig mener at lovene for ferdsel i Antarktis må overholdes og at det er idiotisk å vri dette til en innvandringssak gjennom barnslige kjedemeldinger her på Facebook." Så det finnes håp for menneskeheten.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 uvitenhet på HØYT nivå gitt! Herre min hatt, hvis de for alvor tror noe på den statusen der, blir jeg FLAU på deres vegne! Har uheldigvis noen slike i min venneliste også, men vet ikke helt hva jeg skal parkere dem med, for er man så uviten, så trenger ikke stort gjennom...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 Jeg så den nettopp, ja, og har satt flg på min: Sett dette på din status hvis du gir skikkelig beng i Jarle Andhøy
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har hatt en diskusjon med en fb-venn om denne i dag... Jeg kommenterte at det er helt greit å støtte jarle, men at å blande inn det andre er bare teit, særlig siden det ikke engang er fakta! Oppholder du deg ulovlig i Norge, er du her helt uten rettigheter! Ikke engang legehjelp har du rett på! Så det med utdannelse og trygd er jo bare uvitenhet! I tillegg blir de som oppholder seg ulovlig, som oftest utvist fra Schengen, og det gjerne på livstid! Så hvis de skal begynne å blande inn innvandringspolitikk, så burde de iallfall gjøre det på grunnlag av fakta! For at noen skal få trygd mm, så må de jo oppholde seg i Norge LOVLIG! Og har de f.eks. kommet hit uten visum som flyktninger, for så å fått oppholdstillatelse på det grunnlaget, så er det jo en grunn til det. At noen rømmer til Norge og får hjelp til å starte et liv her, kan jo ikke sammenlignes med at de dro til Antarktisk. De rømte ikke dit!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #11 Skrevet 5. mars 2011 Nå ble jeg skikkelig glad! Finnes håp for menneskeheten der ute! Flott at det er flere enn meg som reagerer! Så trist (og flaut) å se at noen bare poster saker og statuser som ikke gir mening eller sammenheng. og som er så kildefeil!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #13 Skrevet 5. mars 2011 Berserk-gutta måtte nok ikke flykte til Antarktis fordi de fryktet for sine liv, nei, slik mange som flykter til Norge gjør.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #14 Skrevet 5. mars 2011 "Reiser du ulovlig inn i isødet i Antarktis kan du få bøter og fengselsstraff. Reiser du ulovlig inn i Norge får du trygd, hus og utdanning. Sett denne på din status om du støtter FrP."
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #15 Skrevet 5. mars 2011 Jeg ble også glad når jeg så denne tråden :-) Da fins det heldigvis en del opplyste mennesker der ute også :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #16 Skrevet 5. mars 2011 Mens vi snakker om temaet.. Hvorfor tror så mange at man får trygd, hus og utdanning om man flykter til Norge? Min mann kom til Norge som asylsøker. (flyktet fra en verden vi ikke engang kan forestille oss) Han fikk bo på et rom med flere andre menn, fikk 2000 kr i måneden som skulle dekke alt (mat, klær, transport.osv (husk at man som regel ikke har noen klær med seg når man flykter)) Da vi flyttet sammen mistet han det lille han hadde. Han fikk ingenting. Til og med dersom han må til lege må han betale flere tusener fordi han ikke er i folketrygden. Utdannelsen han hadde fra før er ikke gyldig i norge, og han må nå ta den opp på nytt, uten noen som helst form for støtte. Han hadde arbeidstillatelse,og hadde fått 100% fast jobb her. Men så kom ny lov om at asylsøkere ikke får ha arbeidstillatelse, så den mistet han. Vi lever altså kun på min lønn. ( både meg, min mann og mitt barn.) Så jeg lurer så inderlig på hvor denne propagandaen kommer fra?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #17 Skrevet 5. mars 2011 Hva er boikotten av colakampanjen? Det har ikke nådd meg på fb enda
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #18 Skrevet 5. mars 2011 Tusen takk for den, setter den som status tvert!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #19 Skrevet 5. mars 2011 Ja, jeg er helt enig. Og har blitt oppriktig flau over at jeg har flere facebookvenner som har skrevet den på statusen sin. Hva for noen amøber er det egentlig jeg kjenner?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #20 Skrevet 5. mars 2011 unnskyld. skrev MITT barn, mente selvfølgelig VÅRT barn... 21:46
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #21 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har 4 "venner" jeg har sett denne statusen hos. 3 av de er ikke spes. oppegående, men den ene av de trodde jeg var det.. Er litt skuffa over henne..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #22 Skrevet 5. mars 2011 Boikotten av Coca Cola er det Justice for Martine som oppfordrer til. En drapsmann går fri på grunn av en ressurssterk far som blant annet blir rik på samarbeid med Coca Cola. Coca Cola ble boikottet i to uker med godt resultat , og det er derfor snakk om å forlenge boikotten. Dette for å legge press på familien Abdulhaq og saken får oppmerksomhet internasjonalt. Skjønner ikke hva Justice for Martine og Berserk har med hverandre å gjøre, og hvorfor det første skulle være værre enn det andre. Det må nesten hun som skrev det forklare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå