Gå til innhold

Hva er det freekkeste du har opplevd på finn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gi bort 2 sekker med klær mot henting. Dama som skulle ha klærne kom og hentet hun..Jeg ba henne komme inn, sånn at jeg fikk hente alle klærne, men hun sto der hadde hun tydligvis "funnet" noen klær i gangen min som hun kunne ha tenkt seg.. Hun stod nemmlig med podens NYE reima dress på armen og prøvde seg på " tar denne også jeg, ser du har så mye uteklær hengende" Ja jeg har MYE klær hengende men det er fordet at jeg har 5 barn!!!

Jeg ble kraftig irritert og sa at hun bare hadde med og henge dressen tilbake igjen! Angrer på at hun fikk med seg sekkene med klær, da jeg noen dager senere så hele sulamitten ute på finn til skyhøye priser...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen rotne kjerring, jeg hadde pent sendt henne en faktura med både kontonummer og sum.

Har også opplevd en dame som påstod at hun hadde ekstremt dårlig råd og ønsket og få klær fra meg, noen uker etterpå lå stort sett det meste ute på auksjon på qxl, den ene gode ytterjakken jeg ga henne i god tro, fikk hun over 600 kroner for. Jævla svindlerkjerring.

Skrevet

Utrolig FREKT!!! Hadde dratt til dama og forlangt å få det tilbake...

Jeg sendte pakke til en dame i Sarpsborg, avtalen var at hun skulle betale inn porto til meg (kontonr i pakken, som kostet 160 kr å sende.), MEN hun hentet ikke pakken PÅ POSTKONTORET engang!! Hadde hun svindlet meg for de 160 kr, så var det en ting... MEN, jeg måtte betale RETURPORTO også!!

Går ikke an å stole på folk som henter tøy gratis engang... Har et stort lass på loftet, det skal gå til et barnehjem i Ukraina..

Skrevet

Kjøpte en voksipose usett, men den skulle være i god stand dog litt solbleket. Ingenting annet å utsette, visstnok.

Jeg betalte 600 pluss porto. Da jeg fikk den, og åpnet søppelsekken den var stramt pakket inn i, STINKET den kattepiss!! Den var helt forferdelig, kjempeskitten og alt!

Jeg prøvde å ringe selger, ikke svar. Heller ikke svar på mail.

Jeg leverte den så til rens (bare dyna) og betalte 460,-, så nå ligger den der uten trekk og er ikke i bruk. Dyre kroner!

Skrevet

Kom med finn koden så kan vi plage ho litt

Skrevet

He,he;) Joa skulle gjerne ha gjort det, men dette skjedde for rundt 1 år siden...Men jeg skrev en irritert mail til henne...Lå ute en masse klær ikke bare "mine" klær men sikkert klær hun hadde fått av mange,mange andre også...

Så kommer det tårevåtte mail til dere om hvor dårlig råd de har osv så pass på, mye av dette er bare svindel..

HI

Skrevet

En eller annen rar fyr trodde tydligvist at min annonse for barneklær på finn.no var en kontaktannonse..

han lurte på hvor mange barn jeg hadde, hvor gammle de var og om jeg ville komme hjem til han for et "uforpliktende" møte...Jeg hadde fullt navn i annonsen og dermed hadde han sjekket opp bilder av meg på fb!!! Det er noe av det rareste jeg har vært med på....

Skrevet

Haha til 19:52! Ekkelt!

Når jeg selger ting på finn legger jeg alltid ut veldig billig for å slippe pes. Har alltid blitt kvitt varen etter 2-3 dager. Skulle selge en Simo vogn for noen år siden, vogna var kun brukt til sovevogn ute 2 timer pr dag, og sto inne resten av tiden. Strøken vogn, 1,5 år og så ut som ny. Satte 1000 kr, inkludert vårvognpose. Ringte mange, og solgte den kjapt. Men det var en dame, og skulle overbevise meg om at jeg måtte selge til henne. "250 kr, ok? Jeg kjører fra Olso nå, du selge meg 250 kr, jeg sier ok her og nå. Vi enige og vi avtale. Jeg kjøre nå fra Oslo. Komme snart for 250 kr for vogn" Jeg sa NEI, sikkert 5 ganger, men hun ringte opp fra forskjellige nr og ga deg pokker ikke. Hjelp!

Skrevet

La inn en annonse om kattene mine på "gis bort". De var omplasseringskatter som viste seg å ikke gå sammen (noe jeg skreiv i annonsa) og ville derfor gi bort en av dem. Ble kjempeglad da jeg finn mail om anninsa, men det viste seg å være en dame som beskyldte meg for dyreplageri fordi jeg ville gi bort en av kattene mine... Ga meg en lang lekse om å bli revet bort fra familien og hvordan jeg ville lkt det om det var meg....

Skrevet

Ikke finn da. Men noen jeg kjenner la ut sofaen sin på selg i avisen får en del år siden.Da var det noen som ringte å ville vite detaljer om hva de hadde gjort i den

Skrevet

Jeg ga en gang bort møbler til en hel stue (omtrent). Damen kom å hentet de samme kveld. Fikk ikke engang et takk eller et smil.

En annen gang jeg ga bort noen møbler på finn var det ei som ringte å spurte "Har du ikke et speil også ? Eller noe annet ? hylle ? Bilde ? eller i det minste bilderammer ?"

Skrevet

Jeg har faktisk hatt den frekkeste Finnopplevelsen min i dag jeg.

Og ikke er den veldig ille heller egentlig...

Jeg har lagt ut noe under Gis Bort i dag, og fikk en telefon nå sent i kveld, hvor den som ringte lurte på om de kunne komme å se på det jeg skl gi bort, NÅ! På denne tiden, på så kort varsel, på en lørdag? Jeg ble litt perpleks jeg, selv om det egentlig ikke er veldig frekt... Bare litt ivrig :)

Skrevet

Herregud så mye rart! Jeg har hentet en del ting på finn (vi er to studenter med barn, hus og bil så vi tar det vi får.. hehe;) men sier da alltid tuuuusen hjertelig takk for alt vi får, og forventer ALDRI å få noe mer enn hva som står i annonsen.. Hva folk tillater seg altså!

Synes egentlig man burde ha med noe (en flaske vin, litt tvist el.) til den man får noe av, men har aldri helt fått fulgt det opp selv.

Vi har gitt bort en del ting selv, og da har det alltid kommet blide, hyggelige mennesker og henta og vi har vært superletta for at ting blir borte (og at vi slipper turen på dynga..).. Vinn vinn! :)

Skrevet

Morsom trådd. Så dytter den opp;))

Skrevet

Det frekkeste er den gangen jeg la to reimadresser ut for salg,den ene var en reimatec+ med lapper så den var helt ny og kosta meg 1800 kr helt ny. Jeg prøvde meg på 800 kr, for og se om jeg fikk den solgt for det..

Da fikk jeg en mail fra ei dame som syns at jeg var så kjempefrekk så ville ha så mye for en rimadress når de var på salg i butikken.. Hun la ut i det vide og det breie og hun gav meg et bud på 300 kr...Og da mente hun at jeg burde være takknemmlig i tillegg...Det føltes ganske bra og sende en mail tilbake om at dressen ble solgt for 800 kr!

For det første så er det ytters skjelden at en finner reimatec+ til halv pris, har ikke funnet det her jeg bor ivertfall..

Tydlig ikke så mange andre som fant den på tilbud heller for jeg fikk solg den 10 minutter etter at annonnsen var aktiv på finn..Og jg fikk en haug med mail..

Skrevet

Jeg solgte unna barneklær til 10 kr plagget. Klærne var hele og uten flekker. Jeg hadde lagt ut bilder av alle klærne og en dame ville ha ca 10 plagg. Pr mail beklaget hun seg over hvor dyre klærne var (10 kr for bukser, gensrer, t-skjorter, jakker og skjorter? billgste på finn.no akkurat da) og ville ha dem billigere. Jeg sa at prisen var det som sto.

Hun ville likevel ha dem etter å ha okket og oiet over prisen.

Jeg sendte klærne og etter to uker fikk jeg en mail hvor hun klagde over hvor skroppete (????) klærne var og at hun ville ha pengene tilbake. Men klærne skulle hun ikke sende, nei. La meg presisere at dette var klær som var hele, uflekkete og uten nupper.

Andre som kjøpte klær den gangen sa at de var veldig fornøyde, fine og hele klær til bare ti kroner stykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...