Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Før jeg ble gravid brukte jeg 75 D, men det har klemt litt, og jeg kunne for all del ikke hoppe eller noe før puppene tittet ut av bhen. Nå etter at jeg er ferdig med amming og alt finner jeg INGEN bher som passer. Har prøvd 75D, 80D og 75 E. 75/80D ble litt for smått og 75 E litt for stort? Hva gjør jeg da? Jer er 74 cm under puppene og 89 cm på det tykkeste rundt puppene så jeg har store pupper. Noen med ca samme mål som kan si meg hvilken str de bruker?
lindynatt Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Hvordan passer bhene rundt ryggen? Hr du de på den løseste instilligen eller kunne du når de er nye, brukt dem på den strammeste? Jeg tipper du trenger 70 E jeg, eventuelt hvis du kjøper fra England 70 DD Hvis man regner om cm dine rundt ryggen i inces får man 29,1 inches, noe som betyr at mest sannsynelig er en 30inces BH riktig for deg, som igjen tilsvarer 70 cm
lindynatt Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 70E høres riktigst ut da cupen må opp en bokstav når ryggen går ned en bokstav.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jeg målte meg nå og jeg er 74 cm under puppene og 87 cm på det tykkeste, så har nesten samme mål som deg. Jeg har akkurat det samme problemet som deg med å finne bh`er. Jeg var på undertøysbutikken netty og fikk målt meg, kjøpte en bh i str 75 F og den sitter som ett skudd. Den var dyr, 599kr for en bh,men jammen er den verdt det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Tusen takk for svar. Skal teste ut både 75F og 70E, skal se om jeg ikke får målt meg i en butikk også Er så ubehagelig med bher som ikke passer
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Jeg kan bare si deg at jeg hadde også 75D før graviditeten og 80 DD (åƒr du kjøpt på Lindex) etter... nå er jeg nede i 75 D igjen etter slanking og 2 1/2 år etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå