Gå til innhold

Hei Mai-jenter, hvordan er formen?


ketchup

Anbefalte innlegg

Er bare litt nysgjerrig på hvordan dere andre har det nå.

Jeg er i dag 29+4 og formen har vært fin stort sett hele veien, bortsett fra sovingen på natten. Men de siste 1-2 ukene, synes jeg plutselig ting har blitt litt tyngre. Jeg jobber mer med å komme meg opp av sofaen, knyte skolisser, gå i trapper og har fått diverse "vondter" i rygg, hofte, underliv... Føles som det begynner å presse mer nedover. Spesielt hvis jeg gjør mye, går tur, handler etc...

 

Men det er vel kanskje ikke noe annet å regne med? Kan vel forbrede meg på at det ikke blir bedre de siste 10 ukene..;)

 

Kan ikke huske at det var slik sist jeg var gravid, men samtidig er det 10 år siden, så hukommelsen er vel så som så.. og kroppen har jo blitt eldre....

 

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns det går bedre nå enn 1og2 trim.var så mye trett, og har ingen vonde vondter og føler meg sprek, bare en smule tykk...;) trente høy puls i går og kondisen var bra, så so far er jeg glad;) humøret er bedre nå også. så får være glad så lenge det varer:) men, kjenner meg igjen med knytting av skolisser ol. kommer meg f.eks nesten ikke opp av badekaret, hihi må holde meg godt fast. har endel kynnere hvis det blir stress, men ikke veldig ubehagelig. gleeder meg til den er ute da, for er jo lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen kjempefin :)

(uke 31+4)

Merker at alt har blitt tyngre, som feks å bøye seg ned og være i aktivitet... Lillejenta i magen er veldig aktiv :)

Tida flyr avgårde, og er jammen meg ikke lenge til hun kommer!!

Er så spent og gleder meg veldig!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin og jeg kjenner meg egentlig ganske lett i kroppen fortsatt, men regner med det blir tyngre de siste ukene. Er i uke 31 nå:)

Eneste stedet jeg har vondt er i ribbeina på høyre side. Kjennes ut som de har fått seg et slag.

Er strålende fornøyd med at jeg har sovet en hel natt! Føler meg ellers som et hamster som løper rundt i hjulet sitt hele natten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...jeg er bare så sliten og trøtt....hele tiden. Dårlig matlyst, alt er tungt, bekkenløsningen blir verre og verre og jeg sover stort sett bare 3-4 timer om natten...jeg vil bare gå i hi nå og soooove.....Er i uke 30. Har en aktiv 3 åring hjemme og en kronisk syk 7 åring som krever nattevåk, pluss at jeg alltid har slitt med søvn så dette svangerskapet ble litt tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 29+3 og formen er egentlig helt grei :) jobber fortsatt 100% i småbarnesbarnehage.. merker jeg begynner å bli veldig sliten og har vondt øverst i ryggen på den ene siden.. begynner selvfølgelig å slite litt mer med å komme opp av sofaen og knyte skolisser jeg også, men det hører vel med :) har egentlig ikke noe å klage på.. vurderer å sykemelde meg en dag i uka for å spare litt krefter, men ikk enoe bestemt ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...