Gå til innhold

går dette an da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og ha eggløsning når man har mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og om det er test du har tatt så er de ikke mye til å stole på.

Skrevet

i det siste har jeg hatt syklys på 17 daga..og da har jeg regna ut at el er når jeg har mensen

hi

Skrevet

Jo, det går an. Det er derfor man ikke kan ha ubesyttet sex under mensen og tro at det ikke medfører risiko for graviditet.

Skrevet

jepp det går ann.. jeg trodde ikke jeg kunne få barn for jeg ble aldri gravid, men så tok jeg en eggløsnings test som viste at jeg hadde eggløsning under mens, så da da prøve vi da og da ble jeg gravid med en gang.. og nå har jeg 3 barn og 2 på vei :)

Skrevet

og alle ble til ved mensen?

jeg håper syklysen min er normal denne nnd--at jeg får el under normal tid

Skrevet

jepp. :) litt rart, men sånn min kropp er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...