Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Nei. Og om det er test du har tatt så er de ikke mye til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 i det siste har jeg hatt syklys på 17 daga..og da har jeg regna ut at el er når jeg har mensen hi
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jo, det går an. Det er derfor man ikke kan ha ubesyttet sex under mensen og tro at det ikke medfører risiko for graviditet.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 jepp det går ann.. jeg trodde ikke jeg kunne få barn for jeg ble aldri gravid, men så tok jeg en eggløsnings test som viste at jeg hadde eggløsning under mens, så da da prøve vi da og da ble jeg gravid med en gang.. og nå har jeg 3 barn og 2 på vei
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 og alle ble til ved mensen? jeg håper syklysen min er normal denne nnd--at jeg får el under normal tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå