Gjest Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Juhu, da var endelig slimproppen gått her, 6 dager på overtid. Satser på fødsel snart!!
Tenker på nr 4 Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Så spennende Skjer nok noe i kveld/natt da;)
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 tok 3 uker fra min slimpropp gikk, til mini ble født...men siden du er 9 dager på overtid så er jo ikke DET noe alternativ uansett hihi:) masse lykke til!
Sessan <3 apriljente Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Lykke lykke til kanskje du allerede er på sykehuset? Spennendes
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Ser ut til at den lille har det veldig godt inne i magen, ser ikke ut til at hun har planer om å komme ut :-)) Skal til legen igjen i dag, er 8 dager på overtid, så jeg blir vel henvist til Haukeland KK i løpet av uken... Storesøster fikk iallefall ønske sitt oppfylt om å få bursdagen sin, 6. mars i fred....
LykkeligmedBabY Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 oi så bra! med min første gikk slimproppen (HELE) 9 dager på overtid, og dagen etter begynte riene Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå