Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har brukt "Laura" i mange år nå. Har prøvd meg på andre, men kommer alltid tilbake til den. Den er veldig meg. Men nå er jeg 30, og det er vel egentlig en duft for unge kvinner. Har noen tips om andre lukter i samme kategorien? Ikke for sterke, ikke for "damete", gjerne litt søte og friske på en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Nå er jeg ganske ung da og veldig glad i søte parfymer. Jeg bruker fantasy fra britney. Den blå flasken og den rosa også fra britney. Jeg syns de er litt dyre i Norge jeg da så jeg kjøper alltid på tax free for ca 500 kr og flaska holder seriøst i et år! Lukter søtt og friskt begge to. Den blå lukter best. Jeg klarer ikke parfymer som lukter sterkt, krydder eller blomster, så er nok derfor jeg liker disse så godt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Dyre i butikkene her* tax free er jo også i norge haha, ble litt feil
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Var også laura her i mange år, nå har jeg bytta til burberry sine, har nesten alle, men favorittene er london, weekwnd og sport ( burberry altså) Også dolce og gabana light blur og rose liker jeg godt Diamonds er også god, husker ikke hvem som har den.
Multimamma<3<3<3 Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Bvlgari Omnia Crystalline er en lett duft, mye lik Laura, men allikevel "voksen". Guerlain Idylle er en ganske lik duft, men noe mer krydder. Begge disse har jeg likt som sommerparfyme. Ellers må jeg alltid ha Givenchys Ysatis i skapet, ikke veldig tung, men mye krydder - er helt nyyydelig!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Min favoritt om dagen er: Versace Bright Crystal!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Jeg bruker Davidoff Cool Water, og synes alt annet blir kjedelig og veldig "parfymete". Denne lukter bare fantastisk. Som en frisk vårdag, der man for første gang kan gå ute uten jakke etter vinteren, og som en dag der man vil på nærbutikken å kjøpe is! *aah*
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Jeg hadde i mange år en favoritt. Jeg fikk engang en sånn prøve flaske fra min far, da jeg var en veldig ungdom. Den tok jeg vare på i mange mange år, den har en såå god deilig lukt. Men, den fåes ikke kjøpt i Norge dessverre. Og så var det hva den het igjen?? Tenke tenke.. Ellers har jeg en veldig favoritt Trèsor, god og mild lukt
Gjest overlord Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Akkurat nå bruker jeg Daisy til fest, og Noa Noa og Pretty til hverdags.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #11 Skrevet 5. mars 2011 Vanitas - Versace er helt utrolig god, fikk den nylig. Den er både søt og frisk. De andre her er i samme klassen, Versace pour femme er mindre søt og friskere enn de andre. Chloè Intense Versace pour femme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå