Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan vi forvente ang vær og temp. går det ann å bade i havet

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Varmt og deilig og fin badetemperatur har det vært de to gangene jeg har vært der rundt 17 mai.

Skrevet

Vi skal til Rhodos den 8. mai, og har fått beskjed fra folk som frekventerer øya at det pleier å være veldig fin temp der da. Som en ordentlig fin norsk sommer, ca 23-25 varmegrader i skyggen. Vi satser på at de har rett. Hvis man søker på gjennomsnittstemperaturer så sier søkene det samme.

Vi gleder oss:)

Skrevet

Vi var på Rhodos fra 2. til 16.mai i fjor. Første uka hadde vi vel tja 22-24 grader om dagen, stort sett sol - litt skyer noen dager. Om kveldene ble det nokså kjølig, type ullgenser og gjerne et teppe over beina på balkongen :-) Fin norsk sommer - akkurat passe varmt etter vår smak. Andre uka var det varmt! Knallsol, og 30+ grader om dagen (som juli der nede ble vi fortalt). T-skjortevær om kvelden. Den dagen vi reiste begynte det å regne, og det var meldt regn noen dager...

Mannen badet i sjøen, jeg vasset - det holdt lenge for meg! Men jeg er ei pingle da :-)

Vi fikk iallefall beskjed om at Rhodos var det tryggeste stedet sånn sol-messig å reise til på den tiden :-)

Skrevet

drar den 8 vi også. til atlantica aegean park. noen som har vært der.

var på kreta 29-7 mai i fjor, var varmt på dagtid men kjølig på kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...