Gå til innhold

Til dere med rundt 25.000 i mnd. Hvordan lever dee..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere i husleie eller boutgifter og handler dere alltid billigprodukter?

trenger oppmuntring...vi er to voksne og ett lite barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 20 000 alene, og det går utmerket. Betaler husleige 2000, strøm 1000 (2000 på 2 måneder) billån 2800, studielån 1500, internet 500, telefon 200, osv osv..

Skrevet

Boutgifter er litt over 7 000. Jeg har inn litt over 25 000. Klarer oss fint, jeg og barna :)

Handler på Rema for det meste. Klær handles på rimelige butikker.

Skrevet

Er det inkludert barnetrygden dere har 25.000?

Vi har litt mer enn dere i lønn, vi har ca 30.000,- utbetalt til sammen på en vanlig måned, noen ganger kan jeg jobbe litt overtid og da blir det tilsvarende ekstra. I tillegg har vi barnetrygden.

Vi har fire barn, to i barnehage og en i sfo, det koster jo over 5000 i måneden. Vi har ikke mye penger, men føler ikke vi lever fra hånd til munn heller. Reiser såklart ikke på dyre utenlands ferier, går ikke til frisøren hver måned, kjøper masse merkeklær, er mye ute på byen eller andre ting som er rene pengeslukene, men har det greit.

Kjøper mye på salg av klær og sko, passer på å kjøpe utenom sesong. Dyrere utstyr som ski, skøyter osv kjøper vi gjerne brukt på Finn.

Største utgiftsposten er mat, fire unger krever mye og skikkelig mat. Er selvfølgelig bevisst, og har investert i stor fryser. Da kan vi kjøpe inn store kvantum når noe er på salg. Men kjøper ikke det billigste syltetøyet bare fordi det er billigst, vi lever bare en gang og ting skal smake godt også!

Skrevet

Vi er to voksne og to barn på 28 000 kr i mnd.

Grunnen er at jeg skal være hjemme med minste noen år til;)

Men vi klarer oss utrolig bra, faktisk har vi mer penger til overs nå enn det vi hadde når jeg også jobbet.

Huslånnet er på 7000 kr, vi har ikke lån på bilen, Spiser biff hver helg og handler det vi ønsker av mat uten og tenke på pris.

Men siden vi har 2 små barn og få muligheter for barnevakt så er det veeeeeeeeeeeeeldi skjelden at vi går på fest, ut og for og spise, kino og sånne ting.Så regner med at vi sparer en del penger på det da;)

Trenger vi klær så handler vi det, og vi har faktisk noen tusen til overs også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...