tannpuss Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Vi skal få hund, (bishon frise) noen som har forslag til et navn. Blir ikke helt enig her hjemme . Takker for forslag :-)
Knøttefrøken Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 hvilken bokstav skal det starte på? (regner med der ekanskje har fått en bokstav for kullet som alle skal ha navn etter)?
Gjest Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Ylva Kira Dina Ariel Cleo Katja Lara Freja Tekla Tia Selma Vega Ayla Mira / Milla / Maja
kroi Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Du trenger ikke bruke kull-bokstaven som bruksnavn, vår lille heter "I'm spotted" fra oppdretter, men vi kaller henne Lotta. Nelly, Mira, Molly...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå