Gå til innhold

Hvor ofte får dere oralsex? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der vanlig med f.eks hver gang man har sex? Her får jeg det atlfor sjelden :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får jeg og gir det nesten hver gang vi skal ha sex, såfremt det ikke er en kapprunde uten for mye vorspiel :)

Skrevet

1-2 ganger i uka.

Skrevet

Aldri, føler meg ikke komfortabel med det til tross for at det er godt. Føler det ikke er pent der nede, at der er hår/stubb eller tvangstanker om lukt.

Men det er mye annet som er godt..

Skrevet

En gang i uka, omtrent.

Skrevet

kan få hver dag, og flere ganger til dagen hvis jeg vil ;)

Får det hver gang vi har sex, med mindre jeg sier nei.

Skrevet

Jeg får det så ofte jeg vil. Er heldig som har en type som elsker å gi bort litt kos ;p

Skrevet

hver eneste dag!er så deilig!!!!

Skrevet

nå er det nesten 11 mnd siden jeg har fått det....

en god stund før jeg ble gravid, samboer mener det er ekkelt å gjøre det siden jeg er gravid..... men har ikke noe imot at jeg må suge han nesten hver gang vi har sex..... makan til møkkamann......

Skrevet

er ikke så flink til å ta i mot, han tilbyr ofte <3 Jeg suger heller enn å ta i mot..

Skrevet

Annenhver gang vi har sex omtrentlig. Så ca 1-2 ganger i uka. Kommer jo helt ann på, av og til har vi sex hver dag, av og til går det et par uker imellom.... Men jeg får ihvertfall nok oralsex, det er vel konklusjonen. I starten av forholdet våres ville han ikke, han hadde aldri gjort det før og syns oralsex begge veier var ekkelt, nå har han heldigvis snudd :)

Skrevet

Det er jo lov å si nei til å både ta imot og å gi oralsex da.

NÅ er jeg singel men når jeg var med exen fikk jeg hver gang om jeg ikke nektet han hehe. Han elsket og gi.

Han ville derimot ikke ha annet en en sjelden gang, noe som var greit for meg som ikke er så glad i å gi.

Men om han hadde elsket å få så hadde jeg jo skjønt han om han ikke ville gi så ofte om jeg heller ikke ville gi så ofte.

Skrevet

Så ofte som jeg vil ;)

Skrevet

Fikk det nå nettopp jeg :)

Skrevet

Så godt som hver gang jeg har sex ;) og gir gjerne min kjære en overraskelsesrunde!

Skrevet

sjelden eller aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...