Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Hører jo om vannlekkasjer etc. Noen som har slike kjøleskap? Hvilket merke har dere, og er dere fornøyde? Hvordan gjorde dere det med montering? (utført av rørlegger eller dere selv, ekstra sikkerhet mot vannlekkasje?) Håper på svar
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Komplisert pga at det må kobles vann på og i tillegg krever det rengjøring. Men de har jo andre typer enn det. Innvendige ismaskiner som man kan fylle opp med vann.
Cupcake! Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Og skal det kobles på vann burde det gjøres av rørlegger med tanke på eventuell forsikring i tilfelle lekkasje
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 har forstått at det ikke er så lett å få fagfolk til å gjøre det på slike kjøleskap, nettopp fordi de ikke vil ta ansvaret om det skjer noe? Var en reportasje om dette en gang. Argh, jeg VIL ha et!! hehe
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Ingen problemer her, hadde rørlegger til å koble det på. Hadde tilfeldigvis en representant her for et forsikringsselskap i samme slengen siden vi skulle bytte og fikk noen rabatter om vi gikk med på at de hadde befaring på huset. Mannen fra forsikringselskapet anbefalte noen duppedingser som skulle forhindre en evt lekkasje så vi investerte i den ekstra sikkerheten. Du kan jo ringe å spørre forsikringsselskapet, eller en rørlegger, de vet sikkert hva det var snakk om. Har ikke hatt problemer i det hele tatt, og hele familien drikker definitivt mer vann. Ser at kameratene til barna våre også har gått over til å spørre om et glass isvann istedenfor et glass saft når de er her..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Ingen problem med å få rørlegger til å koble det til.Men vårt er ikke innebygd så om det blir vannlekkasje så vil vi se den med en gang. Det er ikke noe ekstra rengjøring med ett slikt kjøleskap. Jeg elsker mitt og skal alltid ha side by side!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Takk for svar alle sammen Hvilket merke har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå