Gå til innhold

Vondt i magen ved gåtur...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen av dere som får vondt i magen når dere går lengre strekninger?

Jeg er snart i uke 35 og får en "hold" lignende smerte i magen ute på tur...dette har skjedd et par tre ganger og jeg må snu etter ca et kvarter. Går over når jeg setter meg ned ganske fort, men så ubehagelig at jeg ikke får gått lenger.

Kan det være vonde kynnere??

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har masse kynnere, og har hatt det siden uke 21 omtrent. Jeg merker de ved at magen blir helt stram og står rett ut som en ball! Det presser veldig og kjennes ut som at magen nesten skal sprekke..

 

Men jeg når jeg er ute å går tur så har jeg mest vondt for å gå da hodet har festa seg, og hun skrur seg på en måte nedover. Det gjør veldig vondt! Stikker og sprenger nederst i magen og i underlivet - det er ikke det du føler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan er selv i uke36 og kjenner holdlignenede/ strekkende smerter hvis jeg er ute å går. sikkert bare bebisen som presser litt sammen med kynnere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hadde det, og har det til tider som deg. Smertene er også av og til som sterke mens-smerter. Hjelper alltid å sette seg ned og ta en hvi. Jeg får av og til "gangsperre". Alt ble mye bedre da hodet endelig festet seg for 1 uke siden. Er i uke 39 nå jeg.

Noen har mer kynnere enn andre. Med førstemann hadde jeg nesten ingen, men nå, med nr 2 har jeg hatt my kynnere siste 8 ukene...

Lykke til. Ta det bare med ro, og lytt til kroppen din og signalene den sender ut :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere! Blitt litt tryggere så hører jeg med jordmor på neste kontroll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ekstremt mye smerter som du beskriver for et par uker siden...har roet seg LITT nå. JM sa dette bare er at babyen skruer og presser seg på, slik den skal gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, slk har jeg hatt det med alle barna, og har ikke hatt noen forventning om noen gåturer i det hele tatt dette svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...