Gå til innhold

TFK-vogn IGJEN


gilgi

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvilken av vognene ville dere anbefalt meg TFK joggster X, joggster twist eller joggster III fra nettside bikeshop.de. Hvordan kan jeg gjøre om siden til engelsk f.eks. Jeg forstår jo ikke tysk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smak og behag med vognene, jeg har TFK joggster twist, synes den er finere enn joggster x og synes det er kjekt med svingbart hjul som kan låses i forhold til III som ikke har svingbart hjul.

Jeg får opp ei linje øverst der jeg får alt oversatt til norsk, veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar anonym, jeg skjønner ikke helt hvor du får opp oversatt til norsk, jeg får bare opp tyske og engelsk. Lurer også på en ting til bag er de like til alle vogntypene eller er det forskjell på de også.

Er det forresten venbar ratt på disse vognene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sorry jenter at jeg maser fælt om TFK-vognene. Tror jeg har bestemt meg for å bestille en TFK twist.

 

Lurer da på hvilket bag skal jeg da bestille (kalles det carrycot på engelsk forresten?). Ser det er to typer, men hva er forskjellen?

 

Må jeg først sende mail til dem med diverse tilleggsutstyr som jeg skal bestille eller er det bare å bestille?

 

Følger det forresten med myggnetting på både bag- og sittedelen? eller er det tilleggsutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Multi x bag'n er en bag som også kan brukes som sportsdel til barnet er ca 18 mnd står det. Vi har den vanlige quickfix bag'n, men har ikke brukt den enda da, skulle jeg kjøpt nå hadde jeg kjøpt multi x siden man kan ha barnet mot seg litt lengre med den. Vel det kommer jo an på årstiden, om man bruker pose og slik. Når vi bestilte hos http://www.kiddies24.de, så bestilte vi vogn med bag og regntrekk til både bag og sportsdel, men hadde ikke mailkontakt med de i det hele tatt, bare bestilte, betalte og fikk det på døra. Myggnetting følger med, er i kalesjen på sportsdelen og en løs en som man knepper på bag'n. Anbefaler deg dersom du har mulighet til å dra i butikk og se på vogn og bag og få den demonstrert her til lands selv om du ikke skal kjøpe den i Norge, veldig kjekt å ta på og prøve å slå den sammen og lignende. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som vet om de på bikeshop bruker lang tid på å svare på mail? Sendte mail til dem på fredag, men ikke hørt noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt tips å dra i butikken for å se på vogna/bagen. Det gjorde jeg og da ble jeg mer enn overbevist om at jeg IKKE skulle ha den nye mulit x bagen. Den er kortere enn den vanlige bagen så hvordna barne kan bruke den til det er 18 måneder er et stort spørsml for meg. Det undere de ansatte i butikken seg også over, og anbefalte den ikke direkte. Kanskje den blir bedret etterhvert mer pt er den ikke slik den er ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar innen et par timer. De ringte i tillegg for å besvare et par av mine spørsmål og da snakket dama engelsk. Jeg er super fornøyd med servicen de ga meg. Bestilte på mandag og fikk varene i to forsendinger i samme uke fredag og lørdag. Alt var slik jeg bestilte. Kjøpte 2010-modellen og da var det endel salg på den. Se på bikeshop2000.de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt både den gamle type bag, og den nye multi x baggen. Måtte kjøpe den gamle typen, da jeg ikke fikk tak i multi x til januar i fjor. Var veldig fornøyd med den gamle, men da han var ca 4 mnd fikk jeg kjøpt meg en multi x bag. Det er helt rett som Kosermeg sier, den vil ikke holde til barnet er 18 mnd., men den var topp da lillegutt var 4 mnd og ville litt opp å se. Kunne med enkelhet sette ryggen litt opp, bare nok til at han fikk se litt av verden. Brukte den til han var ca.6-7 mnd. Litt dumt i forhold til sola med de små vinduene nederst på siden av baggen, men på den annen side så likte han godt å se ut av dem.

 

Så selv om jeg likte den gamle godt da han var nyfødt, så hadde jeg nok bvalgt multi x fra starten av om jeg skulle fått baby nå;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...