Ranveig R Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Eller er det berre rein melk som har den egenskapen? Ha ei lita jente med lungebetennelse her, og ho har ikkje ete sidan onsdag, og det er visst ingen ting som fristar. Ho sliter meir enn nok med det slimet ho har så vil ikkje gje ho noko som kan forverre det. Men om yoghurt er ok vil ho kanskje ha det...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Det er nok samme greie med yoghurt som med melk. Men jeg tenker at om yoghurt er det eneste hun vil ha så er det vel bedre enn ingenting...
Mammaen til knøttene Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Snublet over denne og tenkte jeg skulle svare Jeg før selv økt slimdannelse av yoghurt, men tenkte jeg skulle se om google kunne gi noen bedre svar så tok et kjapt søk. Fant dette: "Kald yoghurt om morgenen kan forårsake slimdannelse. Yoghurt sammen med frukt gjør dette enda verre." (...) "jo surere yoghurten er, jo mer slim kan den forårsake og gjøre blodet surt." fra http://www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=111
Ranveig R Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2011 Takk for svar ) Dei sa på legevakten at yoghurt er heilt klrt bedre enn ingenting, men no er det væske vi må fokusere på, så no har vi heldigvis fått i ho to saftis før ho sovna igjen. Og eit par potetgullskruer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå