Gå til innhold

Hvilken bok skal jeg lese nå? Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nettopp ferdig med Den glemte hagen av Kate Morton. Likte den! Og må straks og med en gang begynne på en ny bok! Men hvilken?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Koseklompen og jeg
Skrevet

Tilbake til Riverton av Kate Morton (hennes debutroman), kjempefin

Twilight sagaen

Davinci koden, Engler og demoner og Det tapte symbol av Dan Brown

Skrevet

Anbefaler "Den tidsreisendes kvinne" eller "Noen kjenner mitt navn". :-)

Skrevet

Kate Mosse: Labyrinten og Gravkammer.

Skrevet

"Øya" av Hislop er bra, også liker jeg personlig "Hulebjørnens klan"

Skrevet

Senior Peregrino av Cecilie Samartin er bra synes jeg. Eller "drømmehjerte" av samme forfatter. :)

Skrevet

Drømmehjerte ja, den er fantastisk, eller tusen strålende soler av khaled hosseini! Om du liker krim anbefaler jeg alle av camilla lackberg :-)

Skrevet

Åh, Tusen strålende soler, ja, selvfølgelig! Flere boktipsfra deg Mai-11? Ser ut som vi har lik smak:)

Skrevet

Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon skal være fantastisk. Har ikke lest den enda, men skal gjøre det snart:)

Skrevet

Vindens skygge er veldig bra. Englenes spill av samme forfatter er også bra.

Anbefaler eller Havets katedral, Øya, Balansekunst, Barnepiken, Huset ved moskeen, og flere av de andre nevnte over her. Er dårlig på å huske forfatternavn, men....

Skrevet

Alt av Cecilia Samarin er bra! I tillegg anbefaler jeg Barnevakten - stor, tykk bok. Husker ikke forfatter - har lånt bort boken så jeg får heller ikke sjekket.

Skrevet

Hvis du liker krim, kan jeg anbefale Jo Nesbø. Han skriver fantastisk spennende bøker! Fikk et helt nytt forhold til snømenn etter å ha lest "Snømannen". Nå leser jeg Rødstrupe" og den er også bra.

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg kan anbefale "Potensgiverne", en utrolig varm og søt bok. Eller er jo "Hotellet på hjørnet av bitter og søt" også veldig bra :)

Skrevet

Kan definitivt anbefale; Øya, Noen kjenner mitt navn, drømmehjerte, også har du jo shantaram hvis du ute etter noe slik :)

Skrevet

Kan på det sterkeste anbefale "Havets katedral" av Ildefonso Falcones. Fantastisk bok! Blir du ferdig med den, så anbefaler jeg "Fatimas hånd", av samme forfatter. Det bør holde deg med lesestoff en liten stund :)

Skrevet

Så mange gode forslag! Tusen takk! Her er det bare å sende mannen på biblioteket. Jeg elsker å forsvinne inn i litteraturens verden og er helt avhengig av å holde på med en bok... :)

Skrevet

Hvis en liker krim så vil jeg sterkt anbefale Jo Nesbø med "Panserhjerte" knallbra, spenning fra første til siste side :-)

Skrevet

Saras Nøkkel av Tatiana de Rosnay.

Skrevet

Ser vi har lik smak :-) Da vet jeg hvilken bok jeg skal lese neste gang, "Rødstrupe " takk for tips :-)

Skrevet

DRAGELØPEREN av samme forfatter som 'Tusen strålende soler'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...